Ga naar inhoud

temp, V-core Athlon 1800+


Aanbevolen berichten

Volgens mij is 50 graden voor een Athlon meer dan acceptabel te noemen (vooropgesteld dat dit de temp is zonder allerlei extra maatregelen zoals extra fans, kast open etc.). Athlon's zijn fameus om hun enorme warmteproduktie, maar van 50 graden hoef je echt niet wakker te liggen. Hou het bij overklokken wel een beetje in de gaten. Je moet niet te dicht in de buurt van de 70 komen. Waarom zou je trouwens een XP 1800 nog willen overklokken? Puur voor de kick?
Link naar reactie
50 graden is vrij veel als je wil overklokken je hebt sowieso een andere heatsink nodig en het is geen overbodige luxe om een cooler voor in je kast te zetten die zuigt of blaast, en hoe wil je overklokken door de xp te unlocken of door de fsb omhoog te gooien ik ben zeer geinteresseerd in dit soort praktijken, check deze site ook eens http://www.overclockers.com
Link naar reactie
bedankt voor jullie reacties. T' is voor de kick. Hoe sneller hoe.. Ik heb expres een full-tower genomen en een, dacht ik, goede koeler genomen (Coolmaster voor socket A 1400/1900+). Ik heb nog geen ervaringen met AMD en heb weinig er weinig trek in om teveel risico's te nemen. Ik heb niet zelf de koeler erop gezet; leek me na wat verhalen gelezen te hebben me te link. Conclusie; 50 graden is OK, maar voor OC-en eerst beter koelen BA; die overclockguide had ik net nodig!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...