Ga naar inhoud

p-on/of ?


Aanbevolen berichten

[quote] Op 12-02-2002 13:47, schreef Hans.Vosman: Staat dat niet in de handleiding? ook wel handig als je vertelt welk type moederbord het betreft ... Ik denk dat de P voor Power staat. Dus power on/off jumper. Niet zomaar uitproberen, dat van die led kan waarschijnlijk geen kwaad. Het betreft mobo ASKA SST-5812 socket 7
Link naar reactie
[quote:963b48e10b] Op 12-02-2002 16:56, schreef Hans.Vosman: Wat zegt de handleiding? In een ander topic las ik dat je die inmiddels gevonden hebt. Waarschijnlijk is deze jumper voor de aan/uit schakelaar (soft power on/off o.i.d). [/quote:963b48e10b] Nou,een mobo dat er erg op lijkt. Maar ik ben er achter dat ik daar niet van uit moet gaan. Ik heb trouwens de hdd led er even op aangesloten,maar het gaf maar heel zwak licht.
Link naar reactie
Je moet voorzichtig zijn, maar vaak wordt wel dezelfde termen gebruikt. Dus het kan wel enig houvast bieden. Handleiding Gigabyte 5AX mobo van mij meldt: "SOFT PWR: Power On/Off Switch". Handleiding ECS K7S5A meldt: "Power Button P6-8". In beide gevallen past hierop een schakelaar/jumper waarmee de PC aan/uitgezet kan worden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...