Ga naar inhoud

PC doet soms raar


Aanbevolen berichten

Sinds verleden week heb ik een nieuwe PC gekocht:P4 1.9Ghz, 512DDR. Ik heb regelmatig aan de hand dat mijn pc plots heel vertraagt werkt.Als ik dan een programma wil sluiten dan duurt dat soms 30 Sec voraleer de vesnter sluit en ook als ik dan een programma wil openen werkt dat heel vertragend.Ik krijg het dan pas opgelost als ik de resetknop op de PC indruk en hij terug opstart.Wijst dit op een software of hardware probleem?Ik heb het al gehad tijdens het surfen en ook al tijdens gewoon de Verkenner te openen.
Link naar reactie
Met gamen kan het al niks te maken hebben, want ik heb nog geen enkel game gespeeld op de PC.Ik moet wel zeggen dat ik Windows XP Pro gebruik.Kan het misschien ook te maken hebben met het feit dat ik mijn 2 PC met elkaar gekoppeld heb via 2 netwerkkaartjes?Op de 2 pc's staat Windows Xp.Voor de rest draaid de PC thans heel goed.Want ook als ik het probleem heb en ik druk CTRL+ALT+DEL, dan komt Windows Taakbeheer pas na enige tijd in beeld en kan ik de geopende toepassingen maar heel traag sluiten.Kortom het enige middel dan is de PC helemaal resetten via de knop op de tower
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...