Ga naar inhoud

is dit een goede samenstelling???


Aanbevolen berichten

CPU:AMD Athlon XP PR1800+ (1533 MHz) Moederbord: Asus A7V266-E (VIA Apollo KT266A) Geheugen: Kingston DIMM 512 MB (voor PC) Floppydrive: Teac 1,44 MB floppydrive (1,44 MB) DVD/rom: Pioneer DVD-106S (16/40x) CD-Rewriter: Plextor PXW2410TA (24/10/40x) Grafische kaart: Asus V7700TI/T (64 MB DDRAM) Soundkaart: Creative SoundBlaster 5.1 Digital (EMU10K1) Behuizing: PC case Midi-Tower Blue-Line (3x 5,25" / 1x 3,5") Hdd en netwerkkaart heb ik al. Is dit een goede pc of vergeet ik wat??? Dit wordt vooral een gaming computer. [ Dit Bericht is bewerkt door: Keannu op 2002-01-27 22:36 ]
Link naar reactie
Als het ene echte Game machine word en je hebt nog geld over zou ik zeker op de toekomst gericht een zwaardere videokaart kopen. 2002 word het jaar van de DirectX 8 games. Een Radeon 8500 of een GeForce 3 is toch wel het nadenken waard (beiden DirectX 8 video kaarten). Zo duur zijn die kaarten tegenwoordig ook weer niet.
Link naar reactie
Die Pioneer DVD-106S, is dat zo'n drive met een slot i.p.v. een tray? Want ik en een vriend van me hebben er ook zo een en het komt wel eens voor, dat die na verloop van tijd geen DvD's meer willen afspelen. Het heeft te maken met slijtage van onderdelen en dat de disc niet meer 100% rechtgehouden wordt als het er eenmaal in zit.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...