Ga naar inhoud

Aanschaf high end gaming pc. Wat zijn de mogelijkheden?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat iemand mij even kan helpen. Na 11 jaar een goeie dienst te hebben we bewezen, heeft mijn destop pc het toch opgegeven. En dus is het tijd voor een nieuwe pc! Ik ben zelf een persoon die gewoon zijn pc uit de schap koopt. Maar heb geleerd dat dit niet altijd de beste keuze is. Dus wat raden jullie mij aan? Dit is wat ik van mijn pc verwacht - minimaal 4k - VR ready - Streaming for o.a. twitch - Minimaal 4k video bewerking kunnen doen. - De nieuwste spellen kunnen spelen zonder problemen Ik heb zelf al een ssd en hdd.. dus dat is voor mij niet zo belangrijk. Mijn budget zou ongeveer tussen de 1400 en 1500 gaan zitten. Ik zelf zit een beetje te aasen op deze pc: [url]https://www.bol.com/nl/p/asus-rog-g15ck-nl020t-intel-core-i7-8-gb-1512-gb-hdd-ssd-tower-desktop-zwart/9300000003437441/?referrer=socialshare_pdp_www[/url] Ook is het me opgevallen dat er veel webshops zijn waar je je pc kan laten samenstellen. Maar waar ik mee zit. Wie kan ik echt vertrouwen? Ik wil wel ergens kopen waar ik goeie service krijg. Wie heeft er verder tips voor mij? Dank je wel.
Link naar reactie
Het is inderdaad niet eenvoudig uit het uitgebreide aanbod iets gefundeerd te kiezen. Ik lees al jaren de (Duitse) c’t om bij te blijven en zeker overzicht houden blijft lastig met zoveel varianten van alle componenten. Als je niet op elk component wilt studeren en een persoonlijk gemotiveerde keus wilt maken dan zou ik b.v. eens kijken bij de systemen die Tweakers.net af en toe samenstelt voor een bepaald doel en daar eventueel een eigen accent leggen. Voor gamen is natuurlijk de grafische kaart erg belangrijk dus daar zou je de laatste vergelijkende test van kunnen uitpluizen. Een goede shop is b.v. Informatique, Alternate m.a.w. de lang meedraaiiende pc zaken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
Op 19-3-2021 om 17:17, Realbaja zei:

Hallo, Ik hoop dat iemand mij even kan helpen. Na 11 jaar een goeie dienst te hebben we bewezen, heeft mijn destop pc het toch opgegeven. En dus is het tijd voor een nieuwe pc! Ik ben zelf een persoon die gewoon zijn pc uit de schap koopt. Maar heb geleerd dat dit niet altijd de beste keuze is. Dus wat raden jullie mij aan? Dit is wat ik van mijn pc verwacht - minimaal 4k - VR ready - Streaming for o.a. twitch - Minimaal 4k video bewerking kunnen doen. - De nieuwste spellen kunnen spelen zonder problemen Ik heb zelf al een ssd en hdd.. dus dat is voor mij niet zo belangrijk. Mijn budget zou ongeveer tussen de 1400 en 1500 gaan zitten. Ik zelf zit een beetje te aasen op deze pc: https://www.bol.com/nl/p/asus-rog-g15ck-nl020t-intel-core-i7-8-gb-1512-gb-hdd-ssd-tower-desktop-zwart/9300000003437441/?referrer=socialshare_pdp_www Ook is het me opgevallen dat er veel webshops zijn waar je je pc kan laten samenstellen. Maar waar ik mee zit. Wie kan ik echt vertrouwen? Ik wil wel ergens kopen waar ik goeie service krijg. Wie heeft er verder tips voor mij? Dank je wel.

was geschreven 19-03,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...