Ga naar inhoud

storing Candy wasmachine


Aanbevolen berichten

Heb juist een tweede hands candy type 5103 XT gekocht met een draaischijf voor de was. Helaas gaat de draaischijf niet verder na de voorwas van 1. Als ik droordraais naar 6 wordt de was intensief gespoeld en 8 centrifigeren lukte ook. Wel merkte ik, dat er heel weinig water werd opgenomen. Ik heb de draaischij gedraaid terwij de wasmachine aanwas (en dat mocht zo te zien niet) Valt hiee nog iets aan te doen?
Link naar reactie
Wit_goed Geplaatst op: 12-08-2010 00:28 Mogelijk is het slangetje van de pressostaat naar de kuip verstopt of is de pressostaat defect. Blaas dit slangetje eens door vanaf de [U][I][B]pressostaat[/B][/I][/U]. Als er niet voldoende water in de machine komt gaat hij niet verwarmen, de klok draait dan niet door Wat is een pressostaat. Bij mij is er nl een slangetje afgeschoten, of gescheurd, bij het filter,
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
  • 1 jaar later...
mijn cady heb ik onder het draaien moeten onderbreken,en nu geeft hij programma doorgaan aan maar hij doet verder niets ik heb al van alles geprobeerd,mijn vraag is kan je die resetten dat die het weer doet,ik heb al de stroom er af gehad en die knopjes samen in geduwd,het is de candy go 614 txt -14s,hopende op een goede tip. gr tiny
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 6 maanden later...
Van het kinderslot afhalen. Zie gebruiksaanwijzing. Meestal een toets indrukken en ingedrukt houden of een combinatie van 2 toetsen samen indrukken. NIET OP DE GOK doen. Voor meer hulp het volledige type nummer uit de deurrand vermelden. Indien de deur niet open wil dan kijken of je ergens anders het type nummer kunt vinden. (factuur ?)
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...