Ga naar inhoud

gaatjes in kleding bij softcare trommel


sako

Aanbevolen berichten

wij hebben een miele w4164 met softcaretrommel dat zou de kleding beter beschermen,maar we hebben regelmatig gaatjes in onze kleding, soms wel 4 met dezelfde afstand van elkaar. de miele monteur kon geen beschadigingen of iets anders vinden. Heeft iemand een tip,ofis dit probleem bekent?
Link naar reactie
ja alles is zelfs losgeweest om de buitenkant van de trommel ook te bekijken. de monteurs van miele zijn wel grondig,maar kunnen het probleem niet vinden. ik hoop eigenlijk dat er nog iemand dit probleem herkent bij een softcare trommel.(evt. oorzaken in huis,meubels enz. hebben we ook al uitgesloten en een wasdroger gebruiken we niet)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
wij hebben een miele softcare v5545 en hebben ook regelmatig gaatjes,eigenlijk tot nog toe alleen in truien.die niet in de droger(een miele softcare t4263)gaan.Ik dacht dat het aan de kleding lag,mijn man had het idee dat het van de wasmachine kwam.wij hebben zelf de machine bekeken en zo niets kunnen vinden.Maar misschien heeft mijn man toch gelijk.
Link naar reactie
in september heeft miele na uitgebreide onderzoeken van 2 monteurs (die niets konden vinden) onze trommel toch vervangen. mede omdat wij een 10 jarige garantie bij de machine gekocht hadden. de monteurs zeiden dat het niet aan de trommel kon liggen maar konden de gaatjes in kleding ook niet helemaal verklaren. tot nu toe hebben we nog geen nieuwe gaatjes gevonden.lag het dus toch aan de trommmel? eind van het jaar kan ik wel een goede conclusie trekken.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
ik heb hetzelde ook ervaren. Nu heb ik best wel dure kleren en was ze tegenwoordig ook in een dekbedovertrek. om te voorkomen dat er verder gaten in kleren ontstaan. Hiervoor een Candy gehad waar je nooit problemen mee had.. geen gaten in kleding etc. Mijn schoonmoeder heeft het ook met regelmaat gehad dat zij gaten in dr kleding kreeg. we hebben allebei een Miele. Wij hebben een W1714. Ik had mn vriend bij de aankoop al gewaarschuwd dat ik geen Miele wilde met Softcare system. Ik ging voor een goedkopere optie namelijk een LG. ik heb er nu echt spijt van. Bij mijn moeder thuis heb ik nog nooit gaten in kledingstukken gehad. Hier volgt de ene na de andere kledingstuk. De trommel heb ik al nagekeken. Voor zoveel geld zou je toch iets goeds moeten hebben.. Handdoeken komen er nu al gescheurd eruit. Ik let goed op de wasvoorschriften, zeepdosering etc.. [B]Voor mij GEEN Miele meer! [/B] Ik denk eraan deze machine te verkopen en iets anders daarvoor id plaats te nemen.
Link naar reactie
Bij ons vallen er ook weer gaatjes in de nieuwe kleding dus... Ik zou er veel voor over hebben om achter de oorzaak te komen want dit is behoorlijk frustrerend zo. Toch sluiten wij de wasmachine nog niet uit als veroorzaker. Maar wat nu ...!?
Link naar reactie
Deze machine bepaald zelf het ideale waternivo. Als dit te weinig is kun je extra slijtage van het wasgoed krijgen. Gebruik de knop \"extra water\". Hierdoor komt er meer water in de machine bij elke was en spoelgang (dit is de standaard programering van deze knop). Kost wel wat meer water maar dit weegt denk ik niet op tegen de kosten en ergernis van beschadigde kleding.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ook ik heb steeds problemen met gaatjes in T-shirts. En ook zo goed als alles gaat in netjes. Heb al een nieuwe trommel gehad en nog steeds gaatjes. Heb contact met Bart De Cock van Miele. moet een 6tal t-shirts kopen(bij bv Zeeman) en dan een 10keer wassen. Zijn er daar nog gaatjes in, dan willen ze verder onderhandelen. Tis echt een ramp.
Link naar reactie
Wij hebben inmiddels een ander merk wasmachine gekocht en in gebruik genomen.We hebben de miele in de garage staan en willen kijken of er nu nog gaatjes ontstaan.Dit is volgens ons het enige dat we kunnen doen om zekerheid te krijgen en van onze frustratie af te komen. Mochten er toch gaatjes blijven ontstaan dan is het dus niet de softcare-trommel. En kunnen wij de miele eventueel weer terugplaatsen want voor de rest is het wel een fijne machine. Over een aantal weken/maanden meer......
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
wij hebben een miele wasmachine gehad van 4 jaar oud met een softcare trommel en we hadden telkens gaatjes in de kleding en vooral katoen. Dure of goedkope kleding nieuw of al wat ouder, het maakte niets uit. Na dit forum en nog andere forum\'s gelezen te hebben, besloten de miele de deur uit te doen en overgestapt op een ander merk. De gaatjes in de softcare trommel voelen scherp aan en de gaatjes in de kleding waren net zo groot als de gaatjes in de trommel.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Dit bericht is eigenlijk voor Sako, Hebben jullie na het aanschaffen van een andere machine nog weer gaatjes in kleding gehad. Ik wordt helemaal dol van mijn Miele, 4 nieuwe truien (katoen) van Esprit gekocht voor onze zoon alle vier hebben gaatjes opgelopen en zo heel veel kleding. Help wat kan ik het beste doen
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Sinds feb. 2012 hebben wij een nieuwe wasmachine gekocht bij BCC in Nijmegen, op aanraade van de verkoopster werd het de Miele W5844, totale kostenplaatje (inclusief garantiecertificaat van Miele)1360,- euro. Een rib uit ons lijf, maar we wilde iets goeds voor onze zuurverdiende centen. Na 14 dagen werd de wasmachine geleverd, en vanaf dag een, alleen maar problemen: display geeft dingen aan die al zijn gebeurd, met centifugeren staat de machine te shaken en te bonken ook de vering gaat tekeer tijdens het centrifugeren, deur kleppert tijdens centrifugeren, maar het ergste van alles, mijn wasgoed komt er vaal en versleten uit, gaatjes in het wasgoed en naden laten los.Contact met BCC levert ons op dat we contact op moeten nemen met Miele. Miele monteur komt meedere keren langs: er wordt een extra plaatje tussen het slot gezet, zodat de deur niet meer kleppert tijdens het centrifugeren, de wasmachine wordt gesteld (stelpootje was niet uitgeklapt)monteur was al vaker langs geweest,ook bij het instaleren van wasmachine door BCC is hier niets aan gedaan, maar de wasmachine blijft shaken en bonken tijdens het centrifugeren, om over de vering maar niet te spreken...(maakt niet uit hoevol/leeg de wasmachine zit) Het probleem van vale en versleten kledingen, gaatjes in de kleding en naden die loslaten word door Miele afgedaan met\"kom niet door de wasmachine, deze is 100%. Met andere woorden \"Miele er is geen betere\",als je vlug van je geld en je wasgoed af wilt zijn. Met ons probleem naar BCC in Nijmegen gegaan, Daar wordt gezegd: probleem wordt opgelost\" en belooft ons gouden bergen\", maar niet heus, onze klacht wordt doorgestuurd naar het hoofdkantoor en naar maanden krijgen wij bericht, wasmachine is 100%, want als Miele zegt \"wasmachine is 100% in orde\", dan zegt BCC \"wasmachine is 100% in orde\" terwijl ze er nog nooit naar hebben gekeken,kortom: high prices,low service en wij zitten met beschadigd wasgoed en een garantiecertificaat waar we helaas niets aan hebben. Geld voor een andere wasmachine hebben we niet. Hoe nu verder, waar kunnen wij terecht, we hadden de plicht om te betalen, waar is ons recht?
Link naar reactie
Er zijn een paar dingen Gaatjes in de kleding kan komen van een scherp puntje aan de trommel pak een panty in een bolletje en wrijf die hard en zacht over de trommel soms duurt het wel 10 min voordat je hem gevonden hebt. Als dat zo is bel je Miele en eis je gewoon een nieuwe trommel dat gebeurd wel vaker Het stiksel dat loslaat kan gewoon echt niet aan de wasmachine liggen je ziet nu allemaal dingen die er waarschijnlijk al waren of met een andere wasmachine waarschijnlijk ook wel waren gebeurd Het rammelen van de deur is op 2 manieren op te lossen. Wat ze doen is een plaatje achter het deurslot doen of een andere sluiting op de deur met een veertje dit is een wel bekend probleem bij veel machines Het bonken enzo ligt bijna altijd aan de belading of aan TE VEEL ZEEP hierdoor gaat een machine hele rare dingen doen Je moet gewoon weer Miele bellen aangezien zijn wettelijk de garantie leveren al laat je ze 10 keer komen zodra jij nog klachten hebt ( die redelijk zijn ) valt dit onder de garantie en anders stuur je een brief dat je de machine wilt omruilen dat gbeurt ook wel eens Mvgr
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...