Ga naar inhoud

Waarom kan ik geen herstelstation maken?


snel0026

Aanbevolen berichten

Je volgt de makkelijk te volgen stappen? - Sluit een USB-stick met minimaal 16 GB vrij geheugen op de computer aan. Dit moet een lege USB-stick zijn. - Klik in de zoekbalk met daarin een vergrootglas. - De zoekfunctie opent. Typ 'herstelstation' en klik vervolgens op Herstelstation. - Klik op Ja. - Zet een vinkje bij Maak een back-up van de systeembestanden naar het herstelstation. - Klik op Volgende. - Na een tijdje verschijnt de naam van de USB-stick in beeld. Klik op Volgende. - Klik op Maken. - Windows kopieert nu een grote hoeveelheid bestanden naar de USB-stick. Dit kan even duren. Klik daarna op Voltooien. Mocht dit niet lukken, geef dan even aan wat er precies verkeerd gaat.
Link naar reactie
ik krijg zoals ik in mijn vraag al vertelde de melding: "Er kan geen herstelstation op deze computer worden gemaakt. Enkele vereiste bestanden ontbreken. Als u de probleemoplossing wilt uitvoeren wanneer uw computer niet start, gebruikt u de Windows-Installatieschijf of -media." Wim PS: kunnen hier geen foto's worden geplaatst? 4 september 2020 13:53
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...