Itakker Geplaatst: 11 augustus 2020 Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 Ik probeer alle blockers en trackers weer uit te schakelen en ben hier een behoorlijke tijd mee bezig geweest! Het lukt me gewoon niet. Het geheel uitschakelen heeft ook conseqenties en ik door bewindvoering geen € 99,--. Ik kan daarom geen lid meer blijven. Bedankt, terwijl techcafe mooi vind. Dan rest me nog 1 ding. Mijn lidmaatschap opzeggen. Ik hoop dat jullie hier raad mee weten? Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 11 augustus 2020 Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 Bockers zitten alleen in browsers en eventueel een virusscanner. Daar zijn ze gemakkelijk op te sporen en uit te zetten. Maar als dat teveel werk is kan je ook even Windows opnieuw op zetten. Dan ben je echt alle "rommel" kwijt: https://tinyurl.com/CT110820s (Niet vergeten om eerst al je persoonlijke bestanden veilig te stellen!!) Voor je lidmaatschap op te zeggen kan je contact opnemen met: klantenservice@reshift.nl of bel met 023-5364401 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen