Ga naar inhoud

rand trommel miele wordt gloeiend heet


Marjo-1

Aanbevolen berichten

Hallo, Na het vervangen van het vulrubber wordt de rand van de trommel op 1 bepaalde plek gloeiend heet. Na het centrifugeren is de rest van de trommel koel behalve dus die ene plek. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn? de v-snaar blijkt ook versleten te zijn dus die gaan we ook vervangen maar dit kan toch geen hete trommelrand veroorzaken? Het gaat om een MIELE W353. Als ik de trommel nu ronddraai zonder v-snaar hoor ik wel bij elke draai een \"schoep\"geluid. Is er misschien dan toch een lager kapot? En veroorzaakt dat die hete rand? alle goede raad is welkom! groetjes Marjo
Link naar reactie
Hallo wit-goed, Wij hebben eerst de v-snaar vervangen en nu draait alles weer zoals het hoort! Geen warme trommelrand meer. We hebben wel de verbandtrommel moeten gebruiken bij het plaatsen van de v-snaar want de achterkant van de trommel is vlijmscherp:(. bedankt voor het meedenken, groetjes Marjo
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 7 jaren later...
ik heb hetzelfde probleem, op 1 plekje wordt trommel heet en centrifugeert met veel herrie. ik heb de snaar en schokbrekers al vervangen, maakt wel stuk minder herrie bij centrifugeren maar niet perfect en plekje blijft ook nog warm (niet meer heet). heeft iemand nog een idee om dit op te lossen? alvst bedankt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Maak eens een duidelijke foto waarbij je het plekje markeert en zet deze ergens op internet waar we hem kunnen zien. Ib nl bang dat Miele-fan gelijk heeft: de trommel zit scheef omdat het trommel kruis gebroken in en hierdoor raakt de trommel de kuip. Zou je ook moeten kunnen zien: de trommel draait niet netjes in het midden van de kuip opening maar iets als een ei.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...