Ga naar inhoud

Zanussi trentino 1400 stopt tijdens prog


Gijs-4

Aanbevolen berichten

Wij hebben een Zanussi Trentino 1400 wasmachine. Sinds kort stopt deze tijdens het programma en met een continue knipperend deurlampje. Ondernomen stappen tot nu toe: 1. filter na gekeken 2. afvoer nagekeken 3. waterkraan nagekeken Vreemde is dat wanneer ik hem op spoelen zet hij wel gewoon het hele programma doet. Als ik hem op pompen zet pompt hij het water zonder problemen weg. Centrifugeren doet hij ook. Bij een was programma stopt hij gewoon opeens. Er staat dan wel water in de trommel. Bij pauzeren programma en verdraaien programma knop en weer starten pakt hij soms ineens het programma weer op. Iemand enige suggesties om dit ter verhelpen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo allen, Electrolux is geweest, deze heeft de machine uitgelezen en nu blijkt dat de motor en bijbehorende electronica de geest heeft gegeven. Ik ben nu de strijd aan gegaan met it\'s en Electrolux omdat ze mij een ondeugdelijk apparaat hebben verkocht. De wasmachine is net 2,5 jaar oud. In ieder geval is het dus niet iets wat je zelf zo maar even kan oplossen. Bedankt voor de reacties
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Onze wasmachine is inmiddels 3 jaar en heeft de geest gegeven. De wasmiche pomt niet af blijft op programmas hangen. begint soms ook spontaan te piepen. Het klopt wel dat als je hem uitzet en dan op afpompen dan duurt het een poos en dan wil hij soms wel afpompen. Het lijkt erop dat dit een slechte serie is van \"Zanussi\" Hoe is het bij jullie opgelost? alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 4 maanden later...
Hallo forum, Onze machine doet precies hetzelfde. Eerst ook alleen op prog.C, maar van lieverlee op alle prog.\'s. Het is ook een Zanussi Trentino 1400 type ZWF1410. Het lijkt me sterk dat de motor stuk zou zijn, omdat hij de afzonderlijke prog.delen wel doet. Wat kunnen jullie adviseren? Groet, Ink
Link naar reactie
Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine op stand 3 (= 60 graden Wit/Bont) Wacht tot hij begint en druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd deze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan nu knipperen. Wat is het knipper patroon?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo HarryO, Bedankt voor je reactie, je hebt er duidelijk verstand van. :+1: De machine geeft vijf piepjes, bij de eerste twee knipperen beide lampjes, bij de laatste drie knippert alleen het lampje \'einde\'. Ik ben vooral benieuwd of het zinvol is om een monteur te laten komen of dat ik beter meteen een nieuwe kan kopen... :(
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...