Ga naar inhoud

waar vind ik adblockers? ?


Ga naar oplossing Opgelost door Kasander1,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing
Jammer dat er geen behoorlijke regels zijn over reclames. Van mij mogen ALLE reclames die over tekst heen gaan per direct verboden worden. De subtiele waar je gaan last van hebt mogen wel blijven. Zoek eens naar addblockers met Google. Geen idee welke browser je gebruikt dus een enkel antwoord kan niet gegeven worden. Google eens naar browser addons (Waarbij je voor browser de gebruikte browser invult. Vanuit de gevonden site kan je naar addblockers zoeken.
Link naar reactie
Ik zou naast een adblocker ook een anti-tracker installeren. Ghostery is daar een mooi voorbeeld van. Ook geschikt voor meerdere browsers. Zo worden de reclames door de adblocker tegen gehouden en krijgen andere sites ook geen verdere informatie over welke sites je allemaal bezocht hebt. Om maar een voorbeeld te noemen wat Ghostery doet Samen werken ze perfect en vullen ze elkaar goed aan, gebruik deze combi zelf al jaren. Reclame? Wat is dat. Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
Op 29-2-2020 om 17:56, jwesterop1 zei:

Het zou rust geven als je één keer kan surfen zonder steeds lastig gevallen te worden met advertenties van dat wat je net hebt gezocht. En al aangeschaft!

was geschreven 29-02-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...