Ga naar inhoud

Geluidsignaal uitzetten


Aanbevolen berichten

Zou iemand die fabrikanten eens aan het verstand kunnen brengen dat zo'n beetje niemand op dit signaal zit te wachten?:S Helemaal niet als het maar blijft joekeren totdat je m uit zet ( met 1 bescheiden piepmelding zou ik nog kunnen leven). Als ik midden in de nacht m'n bed uit gegild wil worden begin ik wel aan baby's. Omgekeerde wereld toch, dat je keer op keer tig ingewikkelde toetscombinaties moet doorlopen om je rust te waarborgen. Zou imo veel logischer zijn om het om te draaien; laat de minority die hier wel op zit te wachten dit lekker handmatig in programmeren per wasbeurt..
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Ik ben blijkbaar niet de enige die gek wordt van die piepjes en ook van onhandige handleidingen. Kunt u mij aangeven hoe ik het eindsignaal uit of zacht kan zetten bij een Bosch serie4 varioperfect met typenr WAE28327 NL/62 ? Ik heb alle eerder beschreven mogelijkheden geprobeerd, maar geen succes. Vooral namens mijn echtgenote, heel erg bedankt bij voorbaat. Acht INMIDDELS OPGELOST niet voldoende goed gelezen en begrepen en de deur stond open ipv dicht Wij zijn verlost!:+1:
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 8 maanden later...
Hallo, Ikheb een aeg mod l7f b60y prod nr 914550087|00 wasmachine staat op zolder naast kamer van mijn zoon. In de beschrijving staat vlekken/voorwas toets samen met startuitstel 6sec ( aanraken want is touch toets) indrukken en dan zou het geluid uit moeten zijn , helaas lukt niet. Wat nu? Bedankt, helaas werkt dat niet De anti allergie is een optie waar je voor kan kiezen met de draaiknop, deze kan ik dus niet aanraken/indrukken. Als ik de draaiknop op anti allergie draai en dan de vlekken/voorwas 6 sec aanraak gebeurt er helaas ook niets. Ik hoop dat er een manier is. Alvast dank Sandra
Link naar reactie
Ik heb toch echt een andere combinatie volgens de handleiding. 10.3 Geluidssignalen Dit apparaat is uitgevoerd met verschillende geluidssignalen, die werken als: • u het apparaat activeert (speciale korte toon). • u het apparaat deactiveert (speciale korte toon). • u een toets aanraakt (klikgeluid). • u een foutieve keuze maakt (3 korte tonen). • Het programma voltooid is (gedurende 2 minuten opeenvolgende geluiden). • Het apparaat een storing ondergaat (gedurende 5 minuten opeenvolgende geluiden). Voor het uitschakelen/inschakelen van de geluidssignalen raakt u gedurende 6 seconden tegelijkertijd toets [B]Vlekken/Voorwas en Anti-allergie[/B] aan.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Wij hebben een Zanussi Esclusivia 1300, De gebruiksaanwijzing staat hier: http://home.vdmeulen.net/dokuwiki/doku.php?id=gizmo:zanussi-esclusivia-1300 Helaas kan ik niks vinden over het geluidssignaal (ik wil hem graag aanzetten) En denk nu dat er misschien geen geluidsignaal functie op deze wasmachine zit. Wie kan me hier meer over vertellen?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...