Ga naar inhoud

Hoe harddisk vergroten ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een desktop computer, helemaal intact. Harddisk 20gb vervangen door 160gb, echter na installatie Windows Millennium via originele fabrieksdiscen geeft deze slechts 1.99gb aan. Discen geven geen optie vergroten schijfruimte (partitie) alleen formateren en herstellen of alleen herstellen als optie. Wie heeft link naar software voor vergroten harddisk ? Of weet een oplossing ?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
@jildert55 Ik werk ook met computers met het nieuwste van het nieuwste, deze pc (ME) is oud maar oud hoeft niet slecht te zijn. Als ik deze ME pc weg doe kan ik ook alle software en hardware die erbij hoort ook dus weggooien en dat hoeft dus allemaal niet. Probleem nu is dus dat er een nieuwe HDisc in zit van 160gb maar de pc zelf maar 1.99 heeft vrijgemaakt en daar zit dan Windows ME op, de pc doet het dus naar behoren nu maar er is geen ruimte meer voor de installatie van printers etc. Hoe krijg ik de volledige 160gb tot mijn beschikking ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...