Ga naar inhoud

vraag over koolborstels


Marianne-4

Aanbevolen berichten

Ik ben het voor U aan het uitzoeken. Ik heb van het merk Pro Line niet veel informatie, maar op de tekening en onderdelenlijst die ik heb staan geen koolborstels. Ik kan er ook niet uit opmaken of het een koolborstelloze motor betreft. Ik heb een mail gestuurd naar onze groothandel om navraag te doen. Zodra ik antwoord heb laat ik het U via dit forum weten. Met vriendelijke groet, René de Meijer Gigaparts.nl
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hetis een AEG lavamat 4.0 PNC 914 001 350 00 S- No 8283965 Inmiddels weet ik waar de koolborstels zitten, echter ze demonteren is een ander verhaal. De koolborstel zitten aan de zijde van de motor bij de deuropening. Is het de makkelijkste oplossing om er bij te kunnen de hele voorplaat (met deur ) te demonteren middels de vierschroeven in de deuropening? of is er een andere handige oplossing?
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Afhankelijk van je handigheid en gereedschap. Verwijder het achter paneel. Je ziet dan de motor. De borstels zitten precies aan de andere kant. Kijk met een spiegel hoe je onder de juiste hoek er bij kunt komen. Lukt dit niet dan kun je de machine ook achter over kantelen tegen bv een muur. Je kunt dan onderlangs werken. Doe dit bij voorkeur met 2 personen zodat je de machine niet over je heen kunt trekken. Je kunt evt ook de gehele voorkant verwijderen. Er zijn ook mensen die leggen hem op een zijkant, ik vindt dit echter een slecht idee ivm kans op lekkage en deuken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...