Ga naar inhoud

pc staat uit maar mijn monitor blijft blauw licht geven, hoe los ik dit op?


tychotjeuh

Aanbevolen berichten

ik heb een extra scherm gekocht voor mijn computer. (etepon 10.1inch) het scherm werkt perfect! maar als ik de computer uit zet dan blijft dit scherm blauw licht geven. dit vind ik best vervelend want ik moet nu iedere keer de stroom kabel eruit halen of erin doen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
Wat weinig mensen weten is dat er op bepaalde USB-poorten constant spanning staat. Dit komt vaak voor bij computers die niet zijn aangesloten op een ongeaard stopcontact. Ook kan het zijn dat het een setting is in Windows zodat die met bepaalde USB-sticks opgestart kan worden. Maar geen idee waar je die instelling moet zoeken. Probeer ook eens een andere USB-port.
Link naar reactie
Als aller-allerlaatste work-a-round kan je een stekker met aan/uit-knop nemen waar je de stekker van je computer in plaatst. Beetje erg simplistische oplossing maar beter dan een irritant scherm dat stiekem aan blijft staan. Trouwens, bedankt dat je de moeite neemt om te reageren. De meeste antwoorden lijken hier in de mist te verdwijnen ...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...