Ga naar inhoud

Resem aan problemen in Windows 10, hoe los ik dit op?


BasR

Aanbevolen berichten

Hallo allen, Van het ene op het andere moment werkte mijn computer niet goed meer vanmorgen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar helaas nog zonder succes. Ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden. - Typen gaat raar. Er duiken op willekeurige plekken hoofdletters op. Als in: Er DUIkEN oP WIlLekEURiGE PLeKKEN... - Wanneer ik een link aanklik in Google Chrome, opent hij automatisch een nieuw tabblad. Dit gebeurt ook als ik via de taakbalk terugga naar een geopend programma; hij opent het programma dan nogmaals. - Iets selecteren (een stukje tekst) gaat niet, want wanneer ik het selecteren ongedaan wil maken door ergens anders de blauwe selectie weg te klikken, gaat deze niet weg. Ook als ik bijvoorbeeld in Windows Verkenner een map wil selecteren, selecteert hij ook alle mappen die boven de betreffende map staan (met als gevolg dat ik in een keer tien mappen open). Ik heb mijn computer al verschillende keren opnieuw opgestart en met verschillende virusscanners geprobeerd om eventuele virussen op te sporen, maar zonder succes. Iemand die mij hierbij kan helpen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...