Ga naar inhoud

Herinstallatie w7 op ssd; probleem 2e schijf


Aanbevolen berichten

Vanavond een herinstallatie gedaan van Windows 7 op de ssd van mijn pc. Na herstart zie ik de ingebouwde andere harde schijf van 2 TB niet meer. Via systeembeheer zie ik nu dat van de 4 partities er niets meer over is.... Er staat 18,17GB RAW (in orde, primaire partitie) en 1844,85 GB Niet toegewezen.\r\nHoudt dit in dat deze schijf ook gewist is door het herinstallatie proces op de ssd? \r\nKan ik hier nog info van terughalen?\r\nWat is hiervoor de beste manier? \r\n\r\nMeedenkers graag uw reactie en bij voorbaat al bedankt!!
Link naar reactie
Natuurlijk te laat . maar als je iets wil bewaren moet je dat altijd eerst veilig stellen.\r\n\r\nMaar misschien kun je met Recuva nog iets van die schijf terughalen.\r\n\r\nOf de Schijf een Letter geven bij schijfbeheer , en dat natuurlijk zonder te formatteren .\r\n\r\nDe 18.17 Partitie .. zal je vorige Windows install zijn,\r\n\r\nKijk voor de zekerheid op de SSD of er een Windows Old map aanwezig is , zo ja heb je geluk .
Link naar reactie
Optie 2\r\n\r\nDe Harddisk weer aansluiten . en de SSD afkoppelen .\r\n\r\nWil de harddisk niet starten , de DVD plaatsen en herstarten als first boot , dan in het menu voor opstart herstel kiezen.\r\nKomt na de o.a. taal en land keuze links onder in beeld.\r\n\r\nLukt dat ?? kun je de nodige spullen veilig stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...