Ga naar inhoud

Film blokjes Dashcam draaien - waarmee?


Aanbevolen berichten

Ik moet de dashcam op zijn kop gebruiken, gezien de montage op de hoedenplank.\nHet is dan onafhankelijk van de achterklep.\nJe kunt de weergave wel omdraaien, maar het opgenomen beeld blijft op het kaartje op zijn kop staan.\nAangezien ik dat Dashcam scherm niet zo gebruik, heeft het niet zoveel nut om het om te draaien.\nDat doe ik makkelijk op de computer met het programma FreeStudio.\nHet zijn allemaal (avi) bestandjes van 10 min.\nHet omdraaien en opslaan duurt net zo lang.\nMaar dat gaat per bestand.\nIs er niet iets waarmee je een stuk of 10 bestandjes tegelijk kan doen, in de achtergrond van Windows 7?\n\nZou prettig zijn.\nAlleen datum en tijd blijft op zijn kop staan, maar als dat het ergste is...
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;655080]\r\nZal dan ook meer trillen, nu zit ie stabiel.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHet ietwat duurdere dashcam segment heeft prima beeld stabilisatie zodat zelf bij het rijden op klinker wegen het beeld strak blijft bijvoorbeeld de Roadhawk HD, ook zijn er dashcam\'s die het beeld met een druk op de knop omdraaien. Bij video gaat het net als vroeger met de film nog steeds om het uitgang\'s gereedschap en materiaal ofwel goede camera\'s maken in de handen van amateurs nog goede kwaliteit films/video. Zo kan \"ik\" met mijn Canon MVX4i met elektronische beeldstabilisatie ondanks mijn trillende handen strakke foto\'s en video maken. Je kunt deze camera ook gewoon op het dashboard plaatsen met velcro is zeer stabiel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...