Ga naar inhoud

problemen met filters in paintchop pro


Aanbevolen berichten

Hoy\r\nik heb een vraag, ik had problemen met de filters in paintchop pro\r\ndit heb ik nog nooit gehad, ben al jaren modje op een psp groep, en bij mij moeten alle filters goed werken, anders kan ik de leden niet helpen\r\n\r\ntoen dacht ik weet je wat ik maak mijn pc eens leeg, dat is ook wel eens goed na jaren\r\n\r\nmaar nu heb ik de psp progjes weer er op staan, en nog heb ik met bepaalde filters problemen\r\nik heb al de dll\'s voor vista, want die heb ik.\r\nin syst 32 gezet, maar nog steeds niet het resultaat wat ik altijd gehad heb\r\n\r\nweet iemand misschien wat ik nog kan doen?\r\nalvast heel hartelijk bedankt\r\ngr Elly
Link naar reactie
ja alles opnieuw geinstalleerd\r\nik ben hard aan het doorwerken geweest, omdat ik nog maar 1 dag de tijd heb, want ik krijg 2 operaties.\r\nin ieder geval heb ik nu ondertussen een aantal filters geinstallerd en die werken goed. het zijn er een paar die het nog niet doen\r\nmorgenvroeg nar het ziekenhuis voorbereidingen, en daarna kan ik nog verder, dinsdag is het ef voorlopig stoppen dan kan ik niets\r\nbedankt voor het antwoord\r\nmisschien, en ik weet dat eigenlijk wel zeker, er is iemand hier die ook veel met psp doet. daar hoop ik eigenlijk op dat diegene dat weet\r\nvoor vandaag welterusten\r\ngr elly
Link naar reactie
Dank je wel voor het mee denken\r\nik ben er uit\r\nwat had ik vergeten?\r\nnou ik had de pc volledig geformateerd, en opnieuw geinstalleerd\r\n\r\nen de filters moest ik gaan aanpassen aan vista met een FM patcher, dat was ik vergeten\r\ndus het is nu opgelost\r\nd klus toch nog kunnen klaren\r\ndank je wel nogmaals voor het mee denken\r\ngr elly
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...