Ga naar inhoud

tegenspartelend kader


Aanbevolen berichten

Als ik probeer een afbeelding in een worddocument probeer in te voegen, krijg ik met het volgende te maken. De afbeelding is iets te groot voor de eerste pagina (er staat ook al tekst op die pagina). Dus automatisch verschuift de afbeelding naar de tweede pagina. Ik maak de afbeelding wat kleiner en automatisch gaat de afbeelding naar de eerste pagina. (wat ook de bedoeling is). Alleen nu blijft er op de tweede pagina een kader van de oorspronkelijke afbeelding staan. En die krijg ik niet weg....\r\nWat moet ik doe om dat kader alsnog weg te krijgen?\r\n\r\nGr. Wopev
Link naar reactie
Eén pagina met inhoud verwijderen\n\nU kunt op elke locatie in uw document één pagina selecteren en verwijderen.\n1.Plaats de cursor op een willekeurige locatie op de pagina die u wilt verwijderen.\n2.Klik op het tabblad Start in de groep Bewerken op de pijl naast Zoeken.\n3.Klik op Ga naar. \n4.Typ \\page in het vak Paginanummer invoeren en klik op Ga naar.\n\nDe inhoud van de pagina wordt geselecteerd.\n5.Klik op Sluiten en druk op DELETE.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...