Ga naar inhoud

Chrome start niet op


Aanbevolen berichten

Vandaag wilde Chrome niet opstarten. Ik heb een herstelpunt gebruikt, maar dat hielp niet, ondanks dat er een update was geweest. Ik heb nu Chrome verwijderd en weer geïnstalleerd, dat hielp gelukkig wel. Weet iemand echter wat deze foutmelding precies betekent? Gisteren deed Chrome het gewoon goed. :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;654541]Het is geen Chrome probleem maar een Windows probleem met explorer, een herstel via een herstelpunt voordat het probleem ontstond zou moeten helpen of anders een herinstallatie van Windows.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, klopt: er staat ook explorer.exe, wat ik niet helemaal snap; heeft dit wat met Internet Explorer te maken dan? (Mijn buikgevoel zegt van niet)\r\nWindows herinstalleren durf ik niet helemaal aan omdat ik er Ubuntu naast heb; ik heb gehoord dat die installatie het herinstallatie-programma kan hebben aangetast en ik heb geen Vista-cdrom. :( En zoals gezegd: het herstelpunt gebruiken, hielp niet. :( Het was het laatste herstelpunt van de dag ervoor, toen deed hij het gewoon. :confused:\r\nChrome staat in het snelstartmenu nu niet meer onder het Internet-blokje, maar in zijn eentje. Hij doet het weer, dat is het voornaamste! :)
Link naar reactie
Je hebt een goed buikgevoel, het heeft niets met Internet Explorer maar met de mappen onder Windows te maken.[QUOTE] Chrome staat in het snel start menu nu niet meer onder het Internet-blokje, maar in zijn eentje. [/QUOTE] Dit komt door de her installatie van Chrome. [QUOTE]Hij doet het weer, dat is het voornaamste![/QUOTE] Dat is het voornaamste, mocht je de snelkoppeling weer op in het start menu terug willen dan is het simpel het pad onder oude icoon in het start menu veranderen door rechts te klikken op het oude icoon en een nieuw pad te volgen of je kiest onder het nieuwe icoon voor ander icoon en verwisselt die als je er op klikt krijg je een rijtje met iconen. Ook kun je natuurlijk gewoon het oude icoon weggooien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...