Ga naar inhoud
  • 0

virus protectie


Anoniem2

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Over het algemeen komt Avast free als beste uit de testen van gratis antivirus programma\'s, maar ook daar lopen de meningen over uiteen. [url]http://www.avast.com/nl-nl/index[/url]\n\n\nZelf gebruik ik al jaren naar volle tevredenheid Microsoft Securitie Essentials. Geen hinderlijke popups, update volledig onzichtbaar, nauwelijks systeem belasting. Alleen in de testen komt MSE er niet zo goed af.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
Ik probeer momenteel om Avast free van mijn laptop te krijgen.\nDe afgelopen dagen was het weer \'raak\'. Meer dan 5 minuten wachten voordat de laptop het bureaublad laat zien. Via taakbeheer zie ik dat er een Avast Emergency update actief is/zou moeten zijn. Processorgebruik is regelmatig 0%, dus waar dat ding dan op zit te wachten/wat het aan het doen is?! :s\nZodra dat proces stopt (handmatig beëindigen kan overigens niet, dus geduld hebben), verschijnt het bureaublad.\nGeen idee wat ik er straks op ga zetten.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=falkosan;654274]ik heb momenteel mcfee internet sec. op mijn laptop draaien. over 6 dagen verloopt deze en moet ik gaan verlengen. ik vind dat nogal prijzig.\r\n\r\nnu heb ik gezien dat er ook avg free is en panda cloud free. heeft iemand daar ervaring mee of deze goed zijn?[/QUOTE]\r\n\r\nAls je ING als bank hebt kun je met rentepunten bij hun McAfee Total Protection kopen voor €17,95
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Obelix71;654325]Ik probeer momenteel om Avast free van mijn laptop te krijgen.\nDe afgelopen dagen was het weer \'raak\'. Meer dan 5 minuten wachten voordat de laptop het bureaublad laat zien. Via taakbeheer zie ik dat er een Avast Emergency update actief is/zou moeten zijn. Processorgebruik is regelmatig 0%, dus waar dat ding dan op zit te wachten/wat het aan het doen is?! :s\nZodra dat proces stopt (handmatig beëindigen kan overigens niet, dus geduld hebben), verschijnt het bureaublad.\nGeen idee wat ik er straks op ga zetten.[/QUOTE]\nDie emergency-updates heb ik bij XP ook gezien maar Online Artmor gaf groen licht bij die gekke lange nummer-exe-progs. Avast heeft me niet in de steek gelaten maar wordt commercieel ook al opdringeriger.\nBij familie heb ik AVG-free geïnstalleerd, gaat goed tot nu toe.\nDraai nu op Linux, zonder AV-prog...
Link naar reactie
  • 0
Avast heeft mij ook niet in de steek gelaten. Klopt dat ze werken met lange nummer-exe progs. \nIk word alleen een beetje moedeloos van het (bijna 10 minuten) wachten voordat de laptop gebruiksklaar is. Een keer in de paar weken vind ik dat niet erg, maar de afgelopen paar dagen was het telkens mis. Dat vind ik niet gebruiksvriendelijk.\n\nAVG heb ik in het verleden gehad. Gaf mij, toen, te vaak een \'false-positive\'.
Link naar reactie
  • 0
Mag jij me vertellen wat. ;-)\r\n\r\nAls ik de laptop opstart, gaat het regelmatig goed (bureaublad verschijnt redelijk vlot).\r\nZodra ik \'vertraging\' heb, blijft het scherm lange tijd zwart. Ik kan dan wel taakbeheer starten. \r\nDan blijkt er zo\'n emergency update bezig te zijn. Verder draait er op dat moment nog niet zo heel veel aan processen. Dat begint pas zodra die update klaar is; dan verschijnen in rap tempo de processen in de lijst en komt het bureaublad naar voren.\r\n\r\nGebeurt me ondertussen te vaak om het toeval te noemen.
Link naar reactie
  • 0
Dat is nou niet zoiets als met auto\'s. De één vindt Toyota de ander zweert bij Fiat :-)\nElk jaar worden er diverse tests gehouden met antivirus programma\'s en elk jaar is weer een ander programma de winnaar.\nHier[B] een[/B] test voor 2014 \n[url]http://www.topreviews.nl/anti-virus-software/de-beste-antivirus-software/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Desperado;654519]Gewoon de Microsoft Scanner gaan uit proberen is gratis.\r\n\r\nVerder bepaalt je eigen surf gedrag in grote mate of er rommel op je Computer komt.\r\n\r\nIk heb deze scanner vanaf dat hij uitkwam op al mijn Computers ,en nooit last van een Virus gehad.[/QUOTE]\r\n\r\nwelke is dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...