Ga naar inhoud

snelkoppeling werkt niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geachte lezers, \r\nIk heb gisteren een programma proberen te openen en toen dat niet lukte heb ik het via openen met .. geprobeerd en toen een programma toegewezen waarvan ik dacht dat het mee moest lukken. Maar wat blijkt nu het was een snelkoppeling (.lnk) en nu willen alle snelkoppelingen via dat programma openen. dat lukt natuurlijk niet. Hoe draai k dit terug of los ik het op?\r\nVoor de rest werkt mijn computer prima en via programfiles kan ik alles openen maar dat is wel super omslachtig.\r\ngroet Folkert
Link naar reactie
dank voor de reacties! Ik kon er helaas niet het probleem mee oplossen omdat ik het bewuste programma niet via die weg kon verwijderen. Onderstaande vond ik na lang zoeken en hiermee was het probleem snel verholpen.\n\nDe oplossing:\n\n Ga naar start en typ in de zoekbalk regedit.\n Dit opent de register editor (wat administrator rechten nodig heeft).\n Maak voor de zekerheid een Backup voordat u veranderingen maakt. Dit doe je door linksboven op file (bestand) te klikken en “exporteren” te kiezen en het op te slaan.\n Blader naar het volgende pad (klik de kruisjes open !): WAS BIJ MIJ NIET NODIG STOND IN DE LINKER KOLOM\n HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Explorer\\FileExts\\.lnk\n Kijk of je hier een waarde kan vinden met de naam UserChoice. Als je die waarde kan vinden klik deze dan aan en druk op delete zodat je de waarde verwijdert.\n Start je PC opnieuw op.\n Probleem is als het goed is verholpen !\n\nBron: ([url]http://www.hetcomputermannetje.nl/[/url]) ere wie ere toekomt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...