Ga naar inhoud

Laptop problemen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, \r\n\r\nMijn laptop heeft sinds gisteren problemen.. Mijn laptop is aangesloten op een 22ich lg scherm, omdat het scherm van mijn Xxodd 9270D al een tijdje kapot is. Maar.. Mijn laptop heeft dus kuren.. Hij sloot gisteren mijn scherm ineens af en de laptop blijft gewoon door draaien. Dus toen dacht ik gisteren, het zal wel een software probleem zijn maar ik heb mijn Windows 7er opnieuw opgezet. En gewoon de drivers geïnstalleerd toen viel mijn scherm weer uit. Dus avg 2014 proef versie geprobeerd. En toen viel hij ook uit.\r\n\r\nIk ga nu even een ander scherm pakken en kijken en andere vga kabel om te kijken of dat helpt. \r\n\r\nIk hoop dat iemand een oplossing heeft.\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ik heb de laptop op een ander scherm aangesloten en het zelfde resultaat geen beeld maar de laptop draait wel gewoon. En ik weet ook 100% zeker dat beide schermen het doen. Als ik de laptop uitzet, en na 20sec weer opstart dan blijft het beeld nog steeds zwart. En als ik 10min wacht dan doet het beeld het wel even, en ik kan niet zeggen dat de laptop extreem warm aanvoelt..
Link naar reactie
[QUOTE=Skitice;654059]Ik heb de laptop op een ander scherm aangesloten en het zelfde resultaat geen beeld maar de laptop draait wel gewoon. En ik weet ook 100% zeker dat beide schermen het doen. Als ik de laptop uitzet, en na 20sec weer opstart dan blijft het beeld nog steeds zwart. En als ik 10min wacht dan doet het beeld het wel even, en ik kan niet zeggen dat de laptop extreem warm aanvoelt..[/QUOTE]\r\n\r\nWat vind jij extreem 50 graden of 90 graden?\r\nMaar aan wat je hier in de laatste 2 regels schrijft, doet mij toch echt vermoeden dat de laptop vuil is, met vuil bedoel ik de ventilatoren en koel ribben er word naar mijn idee niets meer gekoeld.\r\nDus stekkers eruit accu eruit stofzuiger erbij plus een langharige kwast, kwast nu met de kwast de gleufjes schoon terwijl je de stofzuiger met het kleinste mondje tegen de gleufjes houd, ga zo alle gleufjes af probeer de kwastharen zo diep mogelijk in de gleufjes boven de ventilatoren te steken en beweeg zoveel mogelijk terwijl je de stof weg zuigt.
Link naar reactie
Ik zal morgem even kijken ik heb de laptop toen straks ook open gemaakt, en uit gestofzuigd\r\ngestofzuigd en denk dat de laptop het zo\'n 30min heeft uitgehouden. Ik zal het morgen proberen met een lange kwast erbij. Maar wat ik raar vind, is dat als hij uitvalt en ik hem dus opnieuw opstart dat hij gewoon rustig aan opstart de laptop alleen geen beeld\r\n\r\n\r\nIk heb wel 1x gehad dat ik na het opnieuw opstarten 2min wachte en toen kreeg ik ineens beeld maar dat is maar 1x voorgekomen.
Link naar reactie
Ik heb dus zoals je zei, de laptop schoongemaakt met een kwast en de stofzuiger. Ik heb net speccy gedownload ik zal een screenshot in het bericht zetten. Het loopt eigenlijk op tussen 50/60 graden voor het moederbord en de proccesor. De harde schijf is maar 30 graden. \r\n\r\nDe laptop heeft gisteren wel een tijdje gedraaid maar toen ging ik een film kijken op vcl media player en ik had Windows servicepack 1 die aan het installeren was. En zat op skype tegelijkertijd, en toen viel de laptop uit. Dus het zou inderdaad kunnen dat hij te warm word. \r\nHij is nu in ieder geval goed schoon. Dus daar kan het niet meer aan liggen.
Link naar reactie
Een laptop echt goed schoonmaken lukt soms wel/soms niet met stofzuiger en kwast.\nIk demonteer ze nog weleens en dan zit er altijd een hele reep stof tegen de koel radiateur aan, bij de uitgang van de koelfan. \n\nMB 50/60 graden en CPU 30 lijkt me een onjuiste meting. Normaal is de cpu minimaal even warm of behoorlijk warmer.\n\nNiek
Link naar reactie
Het zou de videochip (heel soms een kaartje bij een laptop) kunnen zijn die te heet wordt. Dan ontkom je er bijna niet aan, om hem open te maken en dat is voor iemand die dat nog niet eerder heeft gedaan een lastige klus, waar je veel bij moet opschrijven. \nMaar dat zou ik nu nog niet doen. \nKijk of je nog een keer met de stofzuiger goed de ventilatie opening aan de onderzijde kan uitzuigen en hou daarbij met een prikker de fan even tegen. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...