Ga naar inhoud

AC Ryan Playon!DVRHD word niet herkend.


Aanbevolen berichten

Goedendag:),\r\n\r\nIk ben net nieuw op dit forum, mijn naam is Jeff.\r\n\r\nIk zit met een probleem, zoals de titel al laat zien.\r\nDat ik de mediaspeler niet herkend word op de computer.\r\nIn het verleden werd hij wel gewoon herkend.\r\nEen verbinding met de TV kan hij nog steeds maken.\r\nNou moet ik er wel bij zeggen dat de verbinding met TV \r\nen de AC Ryan tot stand komt d.m.v. een HDMI kabel.\r\n\r\n[U]Wat ik al heb geprobeerd![/U]\r\n[LIST]\r\n[*] De computer opnieuw opgestart zonder dat het apparaat in verbinding staat met de pc.\r\n[*] Het apparaat een paar minuten uitgezet en daarna opnieuw geconnect met de pc.\r\n[*] Andere USB poorten van de computer geprobeerd.\r\n[*] De harde schijf was niet te vinden in Computerbeheer.\r\n[*] Ik heb in de BIOS gekeken of het apparaat te vinden was.\r\n[*] Deze stappen heb ik ook op een andere computer geprobeerd.\r\n[/LIST]\r\n\r\nTevergeefs de computers vinden hem allebei niet.\r\nIk vrees voor het ergste, dat de USB poort van de AC Ryan defect is.\r\nOp beide computers draait Windows 7.\r\n\r\nIk wil iedereen alvast heel erg bedanken voor het lezen en eventueel reageren op dit bericht.;)\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nJeff:)
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;653938]Staat Samba wel ingeschakeld?\n\n[/QUOTE]\n\nDa\'s alleen relevant als je het ding via LAN aansluit (wat overigens wel de meest gangbare methode is). Er wordt echter gesteld dat er via USB aangesloten is (want Jajaja is immers bang dat de USB poort defect is).\n\nIn dat geval - is die mediaspeler überhaupt als externe harde schijf aan te sluiten? Vaak is de USB poort op zo\'n apparaat namelijk bedoeld om daarop externe media, zoals een USB stick of een externe HDD, aan te sluiten, zodat de mediaspeler de daarop opgeslagen bestanden kan lezen, maar niet om de mediaspeler aan een computer te koppelen. Het is ook mogelijk dat er twee USB-poorten op zitten, één voor bovenstaande, en de andere voor de aansluiting op de PC.\n\nMijn Mede8ter 500x2 doet het in ieder geval wel zo...
Link naar reactie
Ik ging er vanuit dat \'ie via ethernet aangesloten was en het probleem met de USB poort een ander probleem was. Na beter gelezen te hebben, je hebt gelijk :-)\n\nMaar als die AC Ryan een interne HD heeft dan kan hij zeker als externe schijf worden aangesloten. Naast de Mede8er MED800X3D heb ik ook nog een AC Ryan met interne HD en dat gaat via USB prima als externe HD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...