Ga naar inhoud

kom niet meer in windows


Aanbevolen berichten

Mijn computer heeft een probleem.\r\n\r\nhet opstarten van de computer gaat goed totdat hij bij het windows opstartscherm komt.\r\nDan krijg ik een blauw scherm en start hij opnieuw op!\r\n\r\nHeb de computer ook geprobeert op te starten in de veilige modus met als gevolg dat hij dan uitvalt!\r\n\r\nDit lijkt me duidelijk een hardware probleem! Wat kan de oorzaak zijn?
Link naar reactie
Dat is een lastig probleem. Vertel even om welke Windows het gaat, dat maakt het mogelijk iets gemakkelijker. \n\nHeb je alle 3 de mogelijkheden geprobeerd in veilige modus.\nMocht de opdracht prompt wel lukken, geef daar dan dit commando:\n\nCHKDSK /r\nDan wordt de harde schijf getest op fouten en mogelijk worden bestanden hersteld. Deze controle kan een paar uur duren. \n\nIk lees of dit lukt. \nAnders moet je iets gaan proberen met een hiren\'s bootcd om zo je data te redden en daarna het probleem te lijf te gaan: [url]http://nl.ccm.net/download/downloaden-34090852-hiren-s-bootcd[/url]\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...