Ga naar inhoud
  • 0

Hijackthis


Anoniem2

Vraag

Bij Hijackthis kun je een rapport opstellen en aan een ander laten zien of de gevonden zaken schadelijk zijn of niet. Dat lukt echter niet, ook niet als administrator, want hij zegt dat er geen internetconnectie beschikbaar is. Hij zit echter aan een draadloze verbinding. De rest doet het echter wel.\r\nDaarom maar op deze manier. Kan iemand in de bijlagen zien welke zaken er schadelijk zijn of niet? Ik zal maar niet op \'system\' of \'Windows\' gaan klikken om te verwijderen, maar verder heb ik geen idee.
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Het is voor mij ook alweer een tijdje geleden.\r\nMaar zoals ik mij kan herinneren. Start je Hijackthis. En kies dan voor het volgende:\r\nDo system scan and save log file.\r\nAls het het scannen klaar is. word het log bestand, meteen geopend ik kladblok.\r\nDan is het alleen nog een kwestie van kopieren en plakken.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Lampje;653195]Het is voor mij ook alweer een tijdje geleden.\r\nMaar zoals ik mij kan herinneren. Start je Hijackthis. En kies dan voor het volgende:\r\nDo system scan and save log file.\r\nAls het het scannen klaar is. word het log bestand, meteen geopend ik kladblok.\r\nDan is het alleen nog een kwestie van kopieren en plakken.[/QUOTE]\r\n\r\nLukt niet, bestand is te groot. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...