Ga naar inhoud

True Image 2014


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb de proefversie True Image 2014 van Acronis gedownload. De back-up van Mijn Documenten heb ik incrementeel ingesteld. \r\n\r\nDe 1e back-up van Mijn Documenten is 3,5 GB. \r\nIn de volgende back-ups zouden m.i. alleen de gewijzigde bestanden moeten staan. Het bestand van de 2e en 3e back-up is weliswaar kleiner 1.600 KB c.q. 2.300 KB maar er staan wel alle mappen van Mijn Documenten in.\r\n\r\nHoe werkt dit?
Link naar reactie
Op mijn externe HD, waar ik naar backup, staat in de map Mijn back-ups de map Mijn Documenten. Als ik die open staat als eerste \"Mijn Documenten full\" met datum en grootte. Daarna staan de \"Mijn Documenten incrementeel \" ook met datum en grootte. \r\n\r\nAls ik één van die incrementele backups open, staan er een soort kleine grijze \"pedaalemmers\" waarin een blauwe schijf (de backup) verdwijnt.\r\nJe kun deze \"pedaalemmers\" alleen openen of verkennen, er staat b.v. geen datum bij. De laatste backup staat ook niet als laatste \"pedaalemmer\". Dat is dus zoeken.\r\n\r\nHoe kan ik zien welke de laatste backup is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...