Ga naar inhoud

Verdwenen DLL


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo lezers,\n\nOp mijn computer is sinds enige tijd de dll \'MFC71.DLL\' verdwenen.\nAls gevolg hiervan geeft de computer geen geluid meer en dat is bijzonder\nirritant om het netjes te zeggen. Ik heb geen idee waardoor hij weg is, \nmaar ik las ergens op internet dat dit de vaakst zoekgeraakte DLL is.\nHeeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Hij hoort kennelijk \nin het register thuis, maar heb geen idee hoe ik dit bestandje daarin moet krijgen. \nOok weet ik niet welke programma\'s hiervan gebruik maken, maar ik denk veel, \nomdat het voor elk geluid noodzakelijk blijkt te zijn.\n\nKan iemand mij de oplossing verschaffen voor dit probleem?\nBij voorbaat heel veel dank!!\n\nGroeten,\nM.Welman
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;653050]Wat uitleg in het Engels. [URL]http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/mfc71dll.htm[/URL]\n\nOverigens verdwijnt zo\'n dll vaak door een virus of malware besmetting. Is daar al op gescanned? \n\nNiek[/QUOTE]\n\nJa, daar is (uiteraard) meteen stevig op gescand (met meerdere scanners), \nmaar dat was niet aan de orde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...