Ga naar inhoud

iso bestand bewerken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb een een iso bestand (geslipstreamde W7) w.o. OS./updates/progs enz.gemaakt. Na het branden en installeren blijkt dat ik alsnog zo\'n 1150Mb aan updates \"heb gemist\" bij het slipstreamen.Heb inmiddels een nieuwe map aangemaakt met bewuste updates. De vraag is simpel. Kan ik dit bestand op enigerlei wijze toevoegen aan het bestaande ISO bestand. Bij het googlen zie ik door het bos de bomen niet meer. (kan uiteraard ook een nieuw iso bestand maken incl. de \"gemiste updates\" maar dat kost wel erg veel tijd.
Link naar reactie
hahaha Couch, je overschat me schromelijk. Heb weliswaar een werkbare slipstream in elkaar geflanst maar daar heb ik een week over gedaan. Ik begriijp de strekking om \"de algemaakte iso als basis te gebruiken voor en nieuwe slipstream\" maar de werking van ultraiso is me vooralsnog volstrekt onduidelijk. Ik ga daar eens even een gebruiksaanwijzing voor zoeken.
Link naar reactie
Het schijnt (of mag ik zegge: het blijkt) achteraf een fluitje van een cent te zijn. Het door jou, Couch, voorgestelde ultraiso gaat in de trialversie niet verder dan 300 Mb toevoegen, de rakker. Het ging mij echter om een bestand van 1150 MB toevoegen hetgeen met Poweriso geen enkel probleem schijnt te zijn.Ga nu kijken of e.e.a werkelijk effect heeft gesorteerd. Morgen volgt de update van de casus.
Link naar reactie
Update: daar ben ik al weer. Na pakweg 3 kwartier. Operatie geslaagd. Geslipstreamde W7 opnieuw geinstalleerd. Moest slechts 4 belangrijke updates nog downloaden en 4 optionele (voor mijn chipset/internet e.d.) De dvd-rw (4.7 gb) zit wel barstensvol...maar het ging net allemaal. Couch bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
[QUOTE=robglanerbrug;652721]Het schijnt (of mag ik zegge: het blijkt) achteraf een fluitje van een cent te zijn. Het door jou, Couch, voorgestelde ultraiso gaat in de trialversie niet verder dan 300 Mb toevoegen, de rakker. Het ging mij echter om een bestand van 1150 MB toevoegen hetgeen met Poweriso geen enkel probleem schijnt te zijn.Ga nu kijken of e.e.a werkelijk effect heeft gesorteerd. Morgen volgt de update van de casus.[/QUOTE]\r\n\r\nAls rechtgeaarde Hollander ben ik altijd geïnteresseerd in goed werkende gratis software....\r\nMaar nu lees ik op de site\r\n\r\nFree unregistered versions will allow you to evaluate the software for free to determine if it suits your needs. Click \"Download\" to download and install the software. \r\nThe unregistered version will display a dialog prompts you to register, and you can not create or edit image files greater than 300MB with the unregistered version. To remove these limitations, please register.\r\n\r\nDie Poweriso lijkt me dus ook een \"rakker\", of heb ik iets gemist?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...