Ga naar inhoud
  • 0

kan geen virusscanner, malwarebytes of Hijack


Anoniem2

Vraag

Ik kan op mijn W7 pc geen antivirusprogje meer installeren. Ook Hijackthis lukt niet.\r\nIk krijg dan te zien dat ik niet gemachtigd ben, terwijl ik wel administratorrechten heb.\r\nIk heb de harde schijf al extern aan een andere pc gehangen en zo met malwarebytes kunnen scannen, en hij heeft er 5 bestanden afgegooid.\r\nOok als ik Microsoft Security Essentials wil installeren krijg ik een foutmelding: 0x800700B7\r\nSysteemherstel geeft aan dat er geen herstelpunten zijn. In de veilige modus werkt het ook niet. Nieuwe gebruiker met adminisratorrechten geeft ook geen resultaat.\r\n\r\nIemand een oplossing?
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Aaai, ziet er beroerd uit. \nProbeer eerst Emsisoft vanaf een stick, op een andere (schone) PC op een stick zetten en even draaien om de virusdefinities bij te werken. Daarna op je gestarte vuile Windows PC loslaten, rommel laten deleten, daarna ook nog in de Veilige modus hetzelfde doen.\nVoor de Emsisoft Emergency Kit scanner zie [url]http://www.emsisoft.nl/nl/software/eek/[/url]\nMeld de resultaten hier, mogelijk krijg je verdere aanwijzingen van een AV-deskundige.
Link naar reactie
  • 0
Vikernu, gebruik de Emsisoft Emergency Kit scanner, zoals Joman al aangeeft.\nDe HiJackfree scan is voor ervaren gebruikers die handmatig dingen willen kunnen verwijderen, zoals je kunt lezen op site waar de link naar verwijst. Jij wil blijkbaar meteen in het diepe springen, en dat is zonder ervaring ten zeerste af te raden.
Link naar reactie
  • 0
Sorry, vergeten te melden dat ik de emergencyscanner ook al had laten scannen.\r\nDeze vond een aantal bestanden die door de scanner als besmet bevonden waren.\r\nDeze zijn verwijderd.\r\nIk kan me overigens redelijk redden in de computervijver, vandaar dat ik vroeg of iemand weet of de genoemde bestanden schadelijk zijn voor mn pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...