Ga naar inhoud

Opnametijdstip van video aanpassen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe verander je de opnamedag van een filmpje, zag dat de datum van de camera niet goed stond.\nWilde ik even anpassen, maar dat viel even tegen, alles wat ik download kijkt blijkbaar alleen naar foto\'s.\nHet gaat om een camera film/Video.\n\nDacht dat het ook kon met Microsoft Movie Maker, maar ik gebruik dat allemaal nooit en kan niet vinden waar de opgenomen dag zou moeten staan.\nIemand een bruikbare tip?
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;652622]Volgens mij kun je dat niet veranderen . Snap ook niet echt waarom je dat zou willen.. Is toch ook helemaal nergens voor nodig als de datum niet in beeld is .[/QUOTE]\n\nJawel hoor, kun je wel veranderen.\nIk gebruik het vaak hoor, even kijken wanneer een bepaalde foto of filmpje is gemaakt.\nIs toch handig als de juiste datum erbij staat?\nTijd is niet zo heel erg van belang, maar heb liever wel de juiste tijd.\n\nDat is mooi bij de nieuwe camera\'s, heb je ook de sat. positie erbij, één klik en je kunt zien waar de foto gemaakt is.\n\nDie heb ik niet en zal daarom ook geen andere kopen, kan eventueel wel met de telefoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...