Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Computervrienden,\r\n\r\nik moet structuur aanbrengen in me werk stel graag alles uit en tja aan het eind van de dag niets af.\r\n\r\noffice project sluit helemaal bij mij aan ik kan afvinken wat ik gedaan heb (vind ik belangrijk) overzichtelijke planning etc. echter ik heb een probleem. niet al mijn taken duren een hele dag soms maar een paar uur. deze wil ik wel in de planning zetten met hoelang ik er mee bezig denk te zijn.\r\n\r\nweten jullie hoe je in ms project een tijdsduur van een paar uur kunt maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Project is volgens mij niet echt bedoeld waar jij het voor wil gebruiken. Dan gaat het toch meer over langetermijn planningen. Maar misschien kun je hier wat mee: [url]http://office.microsoft.com/en-us/project-help/change-the-timescale-in-a-view-HA001224220.aspx[/url]\n\nVoor jouw doel zou ik een ander hulpmiddel overwegen, namelijk een agenda. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2014 \'t gaat mij er puur om om taken toe te voegen die bijvoorbeeld maar een minuut of 30 duren zodat ik kan zien o dat heb ik al gedaan en dat niet lijkt mij dat er wel een custom tabel voor is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Gewoon een ouderwetse papieren agenda gebruiken, of dag-kalender.\nIedere moderne gsm heeft ook een planner aan boord.\nIn de tijd dat je nu iets met office probeert te doen had je al weer enkele echte taken af kunnen hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen