Ga naar inhoud

Vuescan


Aanbevolen berichten

[QUOTE=burgkop;652146]\r\nSnel onderbreken lukt ook niet altijd en de stekker eruit trekken - ik heb hem aangesloten op draadloos stopcontact - is ook niet gezond, zal het toch weer in het geheugen plijven en verder printen als hij weer is opgewarmd :confused:[/QUOTE]\r\nDat heeft mij bij printers over de jaren het meest doen vloeken, het niet kunnen afbreken van een printtaak... telkens als ik die printer weer aanzette, startte die weer met het uitbraken wat het ooit begonnen was. Slurp papier, slurp inkt, slurp tijd, slurp rust.\r\n\r\nInmiddels heb ik de \'snelste\' methode gevonden (phoe... wat heet snel :( )[B] : [/B] niet uitschakelen die printer, maar op het icoontje in je systeemvak (rechtsonder Taakbalk als je die nog hebt) rechtsklikken, en \'[I]De map Printers en faxen openen[/I]\' kiezen, en dan rechtsklikken op de printer, en eerst \'[I]Onderbreken[/I]\' kiezen, en nogmaals rechtsklikken en dan \'[I]Annuleren[/I]\' kiezen. Dan spuugt dat ding nog een aantal regeltjes door (bufferinhoud), maar dan sterft tie gewoon, echt :razz:\r\n\r\nGoed, dat was een off topic frustratie.
Link naar reactie
Ja dat icoontje wat je ziet geeft overigens soms ook problemen met het weer opstarten van de printer.\nDan klik je links van de regel, terwijl je rechts moet zijn.\nInderdaad ellende, moet toch eigenlijk makkelijker kunnen.\n\nMaar nu met de laserprinter gaat het sneller, dan ben je altijd al te laat om naar dat icoontje toe te gaan, dan is de print al klaar :D:D:D\n\nMet de inktjet zeuren wij soms dat het nogal wat tijd in beslag neemt.\nMet laser gaat het soms weer te snel, het is ook nooit goed he?\n\nVolgens mij is het nog steeds het voordeligste om bij lege toners een nieuwe printer te kopen, dezelfde.\nDan heb je weer nieuwe toners, al zijn ze wat kleiner, maar ook een nieuwe rol en opvangbak, die 2 kosten al de helft van de printer.\nBelachelijke prijzen.\n\nMaar voorlopig ben ik er best tevreden over, heb heel wat droge cartridges gehad, hoop daar af te zijn.\nWel zonde van de printer, is nog geen pak papier mee geprint, maar tegenwoordig kosten die dingen ook niets meer, terwijl deze nog net over de 100 euri was :confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...