Ga naar inhoud

Nieuwe Computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk zit al een tijdje rond te kijken naar een nieuwe computer. mijn huidige pc is nu 6 jaar oud, het wordt dus tijd voor een nieuwe ;p. Nu heb ik een lijst gemaakt met onderdelen die ik in mijn pc zou willen hebben. Mijn vraag is, wat vinden jullie van deze lijst?\nZijn er dingen die mogelijk veranderd kunnen worden om de kosten te drukken of om de kwaliteit te verbeteren?\n\nMijn uitgangspunten zijn:\n- Game PC\n- Stil\n- Hij moet een aantal jaar meegaan\n- Mogelijkheid tot upgraden\n\n[B]Processor:[/B] Intel Core i7-4770K - 3.5GHz - Socket 1150 - Unlocked\n[B]Moederbord:[/B] Asus Sabertooth Z87\n[B]Geheugen:[/B] Kingston HyperX Beast 16GB (2 slots) - PC3-17066 - DIMM (2133 MHz)\n[B]CPU Cooler:[/B] Scythe Mugen 4 PCGH Edition - 120mm\n[B]Videokaart:[/B] EVGA GeForce GTX 780 ACX - 3GB\n[B]SSD:[/B] Samsung 840 Evo Series 250GB\n[B]HDD:[/B] Western Digital Green - 2TB\n[B]Voeding:[/B] Seasonic G-Series G-650 - 650 Watt\n[B]Monitor:[/B] Asus 24\" Gaming Monitor VG248QE\n\n[I]Deze onderdelen heb ik nog[/I]\n[B]Behuizing:[/B] Cooler Master CM690 II\n[B]Toetsen bord:[/B] Logitech G15 \n[B]Muis:[/B] Logitech MX510\n\nIk heb nog wel een aantal vragen:\n\n1. Heeft de voeding voldoende kracht?\n2. Heeft er iemand ervaring met de Scythe Mugen 4 PCGH Edition? Aangezien ik niet weet of ik weg kom met de hoogte van mijn geheugen.\n3. Zou ik deze pc goed kunnen overclocken? of heb ik dan een ander moederbord/processor/geheugen nodig?\n\n\nMet vriendelijke groet,\n\nRoel
Link naar reactie
Voor gamen kun je net zo goed een 4670k nemen.\nMoederbord lijkt me onnodig duur. Tenzij je vreselijk gaat overklokken, heeft dat meestal weinig zin.\n8GB is genoeg voor de huidige games, geheugen lijkt me ook weer onnodig duur.\nDe gtx780 is minder interessant dan een ati r9 290(x). Als je wel de top wilt, neem dan een 780ti.\nMonitor is goed voor gamen, maar ook erg duur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...