Ga naar inhoud

pc zo snel mogelijk maken


Aanbevolen berichten

Welke rest van het systeem dan, kan je wat specifieker zijn!\r\nDe processor (i7 4770) moet dat toch makkelijk kunnen bijhouden en de16gb werkgeheugen toch ook wel en het msi z87-g45 gaming moederbord toch ook of niet??\r\nWant dit is graag wat ik wil weten, wat zorgt precies voor mijn snelheid?!?\r\n\r\nPs: vragen graag 1 voor 1 beantwoorden
Link naar reactie
1,. Ik wil een super snelle pc hebben.\r\n2. Ik wil de pc graag gaan gebruiken als allrounder: als game(hq games) pc, ik wil leren hoe ik video\'s op hoge resolutie kan bewerken dus ook als videobewerkings pc, en om grote bestanden snel te downloaden, en natuurlijk wil ik de pc ook voor word en andere basisprogramma\'s gebruiken.\r\n3. Ik wil de pc zo lang mogelijk blijven gebruiken.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;650828]Nog even geduld hebben dan, tot de quantumcomputer er is...[/QUOTE]\r\n\r\nAch je hebt kant en klare in raid staande ssd\'s op een pci-e kaartje. Leest en schrijft rond de 1000MB/s dacht ik.\r\nMet een i7 3770K en een Samsung 840 pro ssd komen er hier nu deze cijfers uit.\r\nIk vraag me inderdaad af of de rest het nog bij kan houden dan.\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik zou het zelf niet zo doen, ik zou eerder nu een niet zo dure PC pakken en dan over drie jaar deze weer vervangen. Want als je in plaats van een snelle PC die 2x zo duur is, nou nu een iets minder snelle PC koopt en over drie jaar weer een iets minder snelle, dan is die voordelige PC die je over drie jaar koopt, weer een stuk sneller dan die dure PC die je nu aan zou schaffen.\r\n\r\nMaar hoeveel geld heb je eigenlijk beschikbaar en wanneer ga je over tot de aanschaf?
Link naar reactie
Ik ga tot aanschaf over als ik alles heb uitgezocht en precies weet wat het beste is om te kopen.\r\nIk heb niet een precies aanschaf bedrag maar ik kom met deze onderdelen tot de 1050 euro en als ik een wat mindere pc samenstel dan kom ik op zo\'n 800 euro dus dan koop ik liever die wat duurdere en probeer ik hem met kleine trucjes sneller te maken.
Link naar reactie
De door jou gekozen configuratie is hiervoor goed geschikt.\r\n\r\ni7 processor met hyperthreading is wel aan te raden voor HD videobewerking en GTX 760 zou nu ook voldoende moeten zijn voor gaming op 1920x1080 pixels op high settings. Maar een videokaart heb je ook zo vervangen als dat nodig is over 3 jaar.\r\n\r\nVoor downloaden mis ik voldoende opslagruimte, doe je dat extern (NAS of zo)?
Link naar reactie
[QUOTE=Comp123456;650859]Maar wat voor hardware heb je? Niekie30?[/QUOTE]\r\n\r\nEen Asus P8Z77-V met een i7 3770K en 8 Gb mem\r\nEen Nvidia Gforce GT640 (passief gekoeld).\r\nEen Samsung 840 pro ssd van 250 GB. \r\nVerder nog wat losse rommel, maar dat is van geen belang voor de snelheid.\r\n\r\nMaar het spul is al weer 18 maanden uit. Nu kan je best wel weer wat snellers kopen met de nieuwe Haswell cpu\'s. (zijn overigens maar 10 % sneller dan de Ivybridge. \r\nMaar ik zou zeggen lees je eens in op Hardware.info een paar maanden, dan weet je er wat meer van.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...