Ga naar inhoud

Klok & Proc./geheugen mtr bij W7 verdwenen


Aanbevolen berichten

Hallo;\n\nIk had na de schone install. van W7 op het bur.blad 3 gadget geplaatst\n- de kalender + de klok + de processor/geheugen \'klok\' \n\nNadat ik een aantal prog. had geïnstalleerd, oa IE 1, waren de klok en de processor/geheugen klok verdwenen en ook niet meer terug te krijgen.\n\nIk las ergens, dat dit mog. veroorzaakt zou kunnen worden door de install. van IE 11.\n\n [url]www.winhelponline.com/blog/desktop-gadgets-not-displayed-correctly-after-upgrading-to-internet-explorer-11/[/url]\n\nHierbij wordt oa melding gemaakt v.h. progje het progje . \" Winzip driver update \" Maar dat is een instinker, je moet dat kopen.\nAnders werkt het niet.\n\nHer-kent iemand dit en heeft een oplossing?\nAlvast bedankt\nVosjes\n\nedit:\n\nIk heb die website
Link naar reactie
Het zou kunnen dat de gadgets, door de maker ervan, nog niet zijn aangepast aan gebruik onder IE11. Je ziet soms dit zelfde ongeveer met add-ons in Firefox, die werken dan ook niet meer na een update van die browser. De maker van die add-on hoeft dan meestal alleen een regel(of misschien 2) aan te passen om de boel weer compatible te maken. Dat kan dus ook hier het geval zijn.
Link naar reactie
Ik heb begrepen, dat de gadgets in W8 niet meer aanwezig zijn,\nen dat een update voor IE11 niet waarschijnlijk zal zijn.\n\nEr zijn 2 manieren om de klok ed weer te voorschijn te halen;\nen dat is de tekst grootte op 100% te zetten. ( dat is erg klein )\nIk had deze op 125 %\n\nde 2e manier is om het betreffende xml bestand aan te passen; maar dat is mij te lastig.\n\nDus ik hou het maar zo.\n\nAls ik een andere manier te weten kom, laat ik dit wel weten.\n\ngrt\n\nDVD!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...