Ga naar inhoud

Kingston SSD probleem.


Aanbevolen berichten

Van de ene dag op de andere kan ik w7 niet meer opstarten.\r\nw7 staat op een Kingston 120gb SSD\r\nHeb uiteindelijk w7 opnieuw geinst. op een harde schijf.\r\nVan daaruit kan ik de SSD ook niet meer benaderen.\r\nHeeft iemand een idee om hem weer aan de praat te krijgen of moet\r\nik er vanuit gaan dat het ding kapot is.\r\nGraag een reaktie.\r\nNirvana
Link naar reactie
Hij staat inderdaad in de bios maar niet meer als eerste.\r\nNadat ik dit veranderd heb start hij op van SSD maar laat in een flits \r\neen stuk bleu screen zien.\r\nHet ziet er dus naar uit dat er zich in de bootsector een fout bevindt.\r\nKan ik hier nog wat aan doen of is er dan maar èèn oplossing en dat is format.\r\nGraag jouw mening.\r\nNirvana.
Link naar reactie
De vraag is zelfs of een Format wel helpt. \n1) Je kan eerst kijken of er voor jouw model ssd een upgrade is van de firmware bij Kingston. Indien ja, voer die uit. (Stel wel eerst je data zo mogelijk veilig)\n\n2) Kijk of je ssd aan de sata poort met het laagste nummer aangesloten is. (0 of 1). Zo niet doe dat als nog.\n\n3) Koppel alle andere harde schijven even af, (dus alleen de ssd eraan), plaats de Windows dvd en start daarvan op. Kies halverwege voor \"Opstartherstel\" en kijk of dat nog lukt.\n\n4) Mocht alles weer gaan werken, controleer dan de ssd grondig met bijvoorbeeld HDTune pro.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...