Ga naar inhoud

windows 7 dvd start niet automatisch op


Aanbevolen berichten

ik heb een windows 7 64 bits aangeschaft en wil deze installeren.\r\nIk heb in het boot-menu aangegeven dat de pc via dvd speler opstart, maar vervolgens start windows xp weer op.\r\nAls ik de dvd speler benader kan ik wel de bestanden bekijken en worden ze gelezen.\r\nAls ik de dvd in mijn laptop stop, start deze wel automatisch op.\r\nHoe kan ik dit oplossen?
Link naar reactie
Het kan aan beiden liggen. Alhoewel je de dvd wel kunt bekijken onder XP, vermoed ik dat de dvd speler geen probleem veroorzaakt. \nAls je hebt, koppel eens een PS2 toetsenbord (met zo\'n rond stekkertje) aan je kast (wel even uitschakelen) en start dan nog eens op vanaf DVD en doe \"any\" key. \nJe eigen tb kan er gewoon aan blijven hangen.\nSommige biossen herkennen usb wat laat, waardoor de \"any\" key niet doorkomt.\n\nIn principe kan je ook je XP schijf formatteren. Als het bios geen besturing systeem vindt, pakt het automatisch de dvd met W7.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...