Ga naar inhoud

Windows 7 3 beeldschermen aansluiten.


Aanbevolen berichten

Hai iedereen,\r\n\r\nIk heb een paar dagen geleden 3 nieuwe beeldschermen gekocht: 3 Acer G246HLBBID\'s.\r\nIk heb 1 beeldscherm met HDMI aangesloten, 1 op een DVI poort en nog 1 met een DVI verloopje op een DVI poort.\r\n\r\nNu luidt het probleem als volgt: wanneer ik in Windows configuratie het 3e beeldscherm wil laten uitbreiden, krijg ik de foutmelding \"Kan beeldscherminstellingen niet opslaan.\". Dus op het moment kan ik geen 3e beeldscherm aansluiten :(. Is er iemand die weet wat hier aan gedaan kan worden? Of ik misschien iets moet veranderen in Catalyst Control Center?\r\n\r\nDe videokaart die ik heb is de AMD Radeon HD 6800 series.\r\n\r\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie
Simpel – wat jij wilt, kan niet met de aansluitingen die je nu gebruikt, en voor zover ik kan nagaan ook niet met de schermen die je gekocht hebt. Radeon kaarten kunnen slechts twee schermen aansturen over elke mogelijke combinatie van VGA, DVI of HDMI. Je kunt dus zonder problemen twee van je drie schermen aansluiten, en dat kan dan met elke denkbare combinatie van de drie aansluitingen die je noemt.\n \n\n Zodra je echter meer dan twee schermen wilt aansluiten, dan [I][B]moet[/B][/I] er minimaal één op een DisplayPort aansluiting worden aangesloten. Meer kan en mag ook.\n \n\n De enige manier om je drie schermen nu aan te sluiten is door een adapter aan te schaffen die de DisplayPort uitgang op je videokaart converteert naar een DVI signaal waar je dan je monitor op aansluit. Die zijn er al vanaf een goeie 20 euro, maar zonder zo\'n adapter gaan je huidige schermen gewoon niet werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...