Ga naar inhoud

staat van de harde schijf


Aanbevolen berichten

  • Reacties 260
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    261

Geen oplossing, maar niet meer gewoon kunnen opstarten is helemaal niks.\nNa het herstel wel eerst updaten etc.\n\nDat na een restore dat virus terug is, moet met de hulp van juisterr op Nucia geen onoverkomelijk probleem zijn, zolang je maar exact doet (niet meer of minder) wat hij van je vraagt.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;653855]Als het al mogelijk is??? om met systeemherstel terug te gaan naar een datum , voordat er sprake van een virus was.\n\nDan zal dat virus er na systeemherstel niet meer zijn.[/QUOTE]\nMooi niet, een beetje virus heeft zich dan allang naar een andere plek gekopieërd, waar systeemherstel er geen vat op heeft.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;653757]Waarschijnlijk is dit genoeg info voor het verwijderen van Trend Micro:\r\n[url]http://esupport.trendmicro.com/solution/en-us/1037161.aspx[/url]\r\n\r\nEn over die niet geladen driver kan ik niks zeggen, maar het lijkt mij nu niet iets om achteraan te gaan.[/QUOTE]\r\n\r\nheb nu systeemherstel gedaan naar 1 april, hellaas alleen nog steeds veilige modus die werkt\r\nprobeer nu trend micro te verwijderen, maar dat lukt niet, want bij start alle programma\'s staat ie niet, en heb ik nodig bij het verwijderen op de manier zoals beschreven in de link. \r\n\r\nop nucia heb ik ook hulp, maar hier was ik toch al mee bezig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...