Ga naar inhoud

Google Maps Uitbreidingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Google Maps wil dat winkelcentra hun plattegronden meer met ze gaan delen.\nJa hoor, maak het de criminelen nog makkelijker met al die platte gronden van winkelcentra, vliegvelden etc.\nKunnen ze op hun gemak uitzoeken waar ze moeten zijn of hoe ze weg kunnen komen.\n\nDe politie moet veel meer zeggenschap krijgen en veel meer potige kerels gebruiken op straat, ik zie nog steeds te veel kantoorpiefjes in uniform, dat maakt echt geen indruk.\nOok gelijk oppakken bij uitschelden en een nachtje opsluiten.\nZonder dat het bemoeizuchtige publiek weer op komt voor de dader en de politie weer gaat vervolgen.\nDat moet ook eens afgelopen zijn, het blijft maar door gaan, overal.
Link naar reactie
Prachtig Anacho!!!! :-) \nMaar eeeh burgkop. Hoeveel video\'s wil je van Schiphol?\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=5D3yfrj5etc[/url]\nGoogle er eens op.\nEn dan deze van Schiphol zelf: [url]http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Plattegronden.htm[/url]\nOf deze: [url]http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Plattegronden/AankomstSchipholPlaza.htm[/url]\n\nEn nogmaals: (over potige kerels) Kan je het veranderen? Nee dus..... Vergeet het dan en flikker het over je schouder.\nIk werkte er 38 jaar en heb op een stuk of 10 gevallen na ( vaak personen onder invloed van van alles) het meeste opgelost door gespreks techniek.\nOverigens ben ik 1.80 m. klein.... :-)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;648206]Prachtig Anacho!!!! :-) \nMaar eeeh burgkop. Hoeveel video\'s wil je van Schiphol?\n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=5D3yfrj5etc[/URL]\nGoogle er eens op.\nEn dan deze van Schiphol zelf: [URL]http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Plattegronden.htm[/URL]\nOf deze: [URL]http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Plattegronden/AankomstSchipholPlaza.htm[/URL]\n\nEn nogmaals: (over potige kerels) Kan je het veranderen? Nee dus..... Vergeet het dan en flikker het over je schouder.\nIk werkte er 38 jaar en heb op een stuk of 10 gevallen na ( vaak personen onder invloed van van alles) het meeste opgelost door gespreks techniek.\nOverigens ben ik 1.80 m. klein.... :-)\n\nNiek[/QUOTE]\nWij zullen zien, ben er absoluut niet gerust op.\nVinden jullie het normaal hoe sommige - nou het is heel vaak - tegen de politie en anderen tekeer gaan.\nDat is gewoon belachelijk, wat een mentaliteit.\nIk zou er niet over prakkiseren om dat te doen.\nEn dan \"moeten\" ze nog heel bedeesd - meerdere keren - om legitimatie of wat dan ook vragen, nou ik erger mij daar groen en geel aan. Wat een rot maatschappij is het hier. (en daar :-?)\n\nDat gooi je echt niet over je schouder, ik tenminste niet.\nBevoegdheden moeten duidelijk omhoog.\n\nVroeger, ik heb het over een jaar of 40 geleden, was ik met iemand in een of andere grote stad in Frankrijk.\nBeetje aangeschoten gooide hij terras stoelen over de straat.\nWij werden opgepakt door de Franse politie.\n\nHij had een grote bek en werd helemaal in elkaar geslagen door een paar van die lui, was zelf ook geen kleintje.\nHij heeft het nooit meer gedaan, kreeg geloof ik ook nog een boete van 700 gulden.\nIk zal het niet goed praten, maar als je het er zelf naar maakt, tja. wat helpt dan wel: zeggen dat het niet mag?\nDoen ze het de volgende keer zo weer, staat blijkbaar toch geen sanctie op.
Link naar reactie
Je vergeet beste burgkop dat je over een vroeger spreekt, waarin je geen, of 1 tv kanaal had en misschien een krant. Je hoorde en zag nieuws uit je eigen dorp of stad en de Koningin die een lint door knipte en vaak niet meer.\n\nTegenwoordig kan je niet spugen of het komt op 1 van de 100 tv kanalen. Er lijkt dus veel meer te gebeuren dan toen, maar dat valt mee. \nVerder wordt je met zoiets als die Eindhovense schop partij maanden, zo niet een jaar dood gegooid en dat op zeker 10 zenders per avond. \nEn elke keer denk je.... \"ow ow wat erg\" en zit je je boos te maken. (wat nog steeds niet helpt).\n\nEn over in elkaar slaan, bij verzet: \nAls ik er al behoefte aan had (nooit dus, want iederéén heeft rechten ook een verdachte) dan moet je niet vergeten dat in de huidige samenleving zoiets onmiddellijk gefilmd zou worden, waardoor zo\'n diender dus gelijk werkeloos zou zijn. \n\nMaar los van dat: \nHoe vaak ben je zelf in elkaar geslagen? \nHoe vaak is er bij je ingebroken? \nHoe vaak ben je overvallen op straat? \n\nDenk hier eens over na: \nDe kans dat je s\'nachts op straat wordt neergestoken, of dood wordt geslagen is heel klein.\nDe kans dat je wordt dood gereden door een auto, als je heel fijn met je vrouw loopt te winkelen overdag is zeer veel malen groter. \n\nGa eens van het leven genieten. En wordt morgen je huis leeg gehaald is het altijd nog vroeg genoeg om je dan te gaan druk maken.\n\nNiek
Link naar reactie
En er zijn natuurlijk veel meer mensen dan vroeger \'dus je kan dan ook vaker personen tegenkomen die het met de wet zo nauw niet nemen.\r\n\r\nVergelijken met vroeger moet je echt niet doen.\r\nVroeger zat bij ons thuis de achterdeur nooit op slot .\r\nWater kwam uit een put achter het huis .\r\nDe Kelder was de koelkast.\r\nVroeger was bijna alles wel anders\' maar ik zou ook niet meer terug willen.
Link naar reactie
Ik gaf alleen even een voorbeeld van optreden, wat wel degelijk succes had.\nHet slappe optreden van nu, zet geen zoden aan de dijk en zal niets oplossen.\nIn die jaren kwamen wij overigens ook in Marokko, cassablanca, daar voelde ik mij ook absoluut niet prettig.\nZag je toen niet zo veel buitenlanders als nu, maar ik ben er nooit meer geweest.\n\nNiek praat het allemaal redelijk schoon, nou, ik vind het een rot tijd.\nIk kom van oorsprong uit Amsterdam hoor, weet heus wel wat er toen speelde en van het heden weet ik ook wel het een en ander.\nEr woonde toen 1 kleurling (echt zwart) in de straat, dat was een heel bekijks, overigens een net persoon.\nIk heb toch liever dié tijd dan de huidige, ik vind het erg druk.\nEn wat veel meer mensen betreft, ja, er moet wereldwijd veel meer aan geboortebeperking gedaan worden.\nWij zijn met veel te veel mensen op de wereld.\nDe hele wereld gaat naar zijn grootje door de mensheid.\nNeem de natuur in Afrika (elders ook natuurlijk) Olifanten, Neushoorns, noem maar op, worden alleen maar afgeschoten (dan hebben ze nog mazzel) voor het ivoor en de hoorns, meestal voor China.\nGewoon achterlijk, want die vraag wordt steeds groter, omdat er meer mensen komen,\nDus binnenkort is alles afgeslacht.\nBushmeat is dan ook helemaal op tegen die tijd, dus hebben de mensen weer minder te eten. etc. etc.\nNou fijn hoor.\nDie regeringen van die landen moeten de stropers net zo behandelen als dat ze de dieren doen.\nNiet op pakken en opsluiten, gewoon opruimen allemaal, dan weet iedereen wat hem te wachten staat.\nWat een tuig loopt er toch rond op de wereld.\nEn dan mag je geen doodstraf herinvoeren?\nVan mij wel hoor, speciaal voor killers, overvallers en dat soort gespuis.\nOpruimen die lui.\nEn dan lees je weer eens dat de ene crimineel een andere om zeep heeft geholpen. Nou, prima toch?\nGaat de politie daar weer ik weet niet hoeveel man op zetten.\nBelachelijk, daar moeten ze nu juist helemaal niets aan doen en blij zijn dat ze \"geholpen\" worden.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;648301]\r\n\r\nNiek praat het allemaal redelijk schoon, nou, ik vind het een rot tijd.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\n( Ik zou zeggen: Verander de tijd.) \r\nIk hoopte eigenlijk, dat je zou begrijpen wat ik bedoelde.\r\n\r\nGa nou gewoon eens [B]leven[/B] man! Probeer eens 10 minuten te genieten van je leven. Het duurt al zo kort. Je vermoord je eigen plezier (en dat van je omgeving waarschijnlijk) door overal over te klagen en te zeuren. (Wat nog steeds geen moer helpt).\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...