Ga naar inhoud

Samsung SH-S223L/RSMN DL brander?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik snap er geen hout van, is mijn brander Samsung SH-S223L/RSMN nu wel of niet een Dual Layer brander.\nIk heb hem overigens al een paar jaar, maar loop steeds vaker tegen het feit aan dat ik blijkbaar DVD9 moet branden.\nVandaar aan het kijken.\nMijn Model is SH-S223L maar daar zijn verschillende versies van zie ik, ik heb dus de RSMN toevoeging volgens de doos.\n\nAls ik op internet zoek zie ik toch staan dat hij DL aan kan, of ben ik nu gek?
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;648127]Kun je toch gewoon uitproberen? Prop er een dual layer schijf in en kijk of je 9Gb kunt branden.[/QUOTE]\nJa, dat snap ik, maar dan moet je die wel hebben.\nEn er onnodig enkele bestellen is onevenredig duur, dus weet je het graag vooraf, kun je er wat meer bestellen :D\nMisschien heeft een lezer dezelfde, zou zo maar kunnen.:p
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;648136]Eigenlijk zijn branders van de laatste 5 jaar allemaal DL .:)\n\nMaar soms kun je met 4.7 GB ook werken , heb je wel een programma voor nodig om te comprimeren.\n\nIk gebruik Zelden Dual Layers.[/QUOTE]\nTotaal geen ervaring mee :confused:\nNooit gebruikt, weet niet eens hoe het werkt, heb wel Nero 2014 zal het ook wel mee kunnen lijkt mij.\nBestaan die DL schijfjes van 8.5 gb eigenlijk ook in RW?\nZou handig zijn als je deze ook kunt hergebruiken, want zo vaak zal ik die niet branden.\nPer slot kun je ze niet overal in afspelen en in mijn omgeving zijn dat geloof ik allemaal gewone branders/spelers.\n\nIk had het geprobeerd met Shrink om 5.5 gb te verkleinen, maar dat werkte niet. Wel bij films.\nNog een paar andere geprobeerd, maar die zijn alleen voor films blijkbaar.\nOver burning werkt in ieder geval niet.
Link naar reactie
Laat ik hier nu nog 2 branders hebben, een nieuwe externe en nog in de computer van moeders. Nooit geweten. Ben nog rijker dan ik dacht, nu je gaat zoeken ;)\nOok de laptop van mijn zoon uit 2009 blijkt DL te hebben, wist hij ook niet, zou in het verleden veel ellende hebben bespaart, was met films bezig die op 2 dvd\'s moesten. \n\nDus lezers. kijk ook eens naar de gegevens van de brander, wie weet, misschien net zo verrast als ik :D.
Link naar reactie
Mijn 2e speler, rom, onder de brander, geeft vreemd genoeg geen sjoege, laatje open dicht werkt wel, maar blijft zeggen dat er niets in zit.\nVreemd, bij een test zegt computer: dat het apparaat goed werkt !!!!\nWat kan ik daar testen?\nIk gebruikte hem gewoon om bestanden vanaf te lezen, dus niet auto openen.\nMaar denk al een maand of niet gebruikt.\nBrander erboven staat als 1e Boot.\n\nLedje van de speler brand wel en dan loopt bovenin de adresbalk van links naar rechts vol, stopt en dan is alles van die speler uit.\nBij de info de melding dat ik er iets in moet stoppen, wat er al lang in zit.\nHet apparaat zou correct werken staat er!!!\n\nIk keek of er nieuwere firmware is van de Liteon LTD 163 maar dat werkt blijkbaar niet bij Liteon. Er zit in GH5S, kan daar de firmware niet openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...