Ga naar inhoud

Heluuuppp !!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen, \r\n\r\nIk heb een Mac book Air met windows 7, Ik heb van de week me wachtwoord veranderd omdat ik mijn oude wachtwoord al een tijdje had. Alleen ben ik zo dom geweest om deze niet te onthouden. Na een week brainstormen kwam ik er nog niet op, \r\n\r\nVervolgens op internet gekeken om te kijken als ik me wachtwoord opnieuw kon instellen, hierbij kreeg ik 2 mogelijkheden als meest na voren,\r\n1: via safe mode with comand prompt \" als ik hier op klik laad hij wel maar vervolgens gaat hij gewoon weer na me start scherm waar ik me wachtwoord moet invoeren in plaats van de comand prompt\'\r\n\r\n2 : via de website lost my windows key, \r\nHiervoor moet ik me windows laten rebooten via me usb, Alleen ik kom nooit in het menu waar ik kan kiezen load USB of whatever. \r\n\r\nHeeft iemand dit probleem eerder gehad en is er een oplossing \r\nZou super dankbaar zijn !
Link naar reactie
1 gaat sowieso niet werken. Optie 2 ken ik niet, maar ga er maar van uit dat de optie \"boot vanaf usb\" op een Apple computer standaard uit staat (of misschien niet eens aanwezig is!).\n\nZelf zou ik Ophcrack proberen: [url]http://ophcrack.sourceforge.net/[/url]\nAls je computer wel vanaf cd kan starten, kies dan de LiveCD versie.
Link naar reactie
Verzoek aan Pietertjuhh: Zou je de naam van je thread kunnen wijzigen in iets van \"Wachtwoord Mac met Windows kwijt\" \nDe huidige titel zegt helemaal niets over je probleem en zal iemand zie zoekt naar een eventuele oplossing hier niet brengen. \nEn ook dat laatste is een mogelijkheid van het forum.\nIn deze thread lees je in post 6 hoe je dat (binnen 24 uur) kunt doen. [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=77492[/url]\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...