Ga naar inhoud

mousepad en toetsenbord werken niet


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een hp easynote TJ65. OS Win 7 ultimate met wachtwoordbeveiliging. Wachtwoord uiteraard bekend. Zowel mousepad als toetsenbord werken niet; kan er dus niet inkomen. (kan het wachtwoord dus niet intikken) Ook een usb toetsenbord biedt geen soelaas. Usb muis werkt wel. Via live CD Ubuntu werkt alles normaal. Hoe los ik dit op zonder Windows helemaal opnieuw te installeren? (ben niet bekend met Ubuntu en kan niets vinden als een \"apparaatbeheer\" zoals bij Windows om te kijken of het een driverprobleem is, vandaar)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647704]Dat lijkt heel erg op een hardware probleem. Zowel touchpad als toetsenbord zitten elk met een flatcable op het moederbord. Het lijkt me sterk dat beiden los zijn gegaan. Dan moet tie wel erg hard gevallen zijn. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNiek,\r\n\r\n[QUOTE]Via live CD Ubuntu werkt alles normaal.[/QUOTE] dus is het geen hardware probleem maar een Windows probleem.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;647715]Je zou ook tijdens het opstarten op f8 kunnen tokkelen tot je de keus [U]in veilige modus kunt opstarten[/U] krijgt[/QUOTE]\r\n\r\nOke nu ik weer..... :-) [QUOTE] Zowel mousepad als toetsenbord werken niet; kan er dus niet inkomen. (kan het wachtwoord dus niet intikken) Ook een usb toetsenbord biedt geen soelaas[/QUOTE]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=robglanerbrug;647723]hahaha je bent me net voor Niek. Veilige modus via f8 gaat wel maar dan houdt het op inderdaad. Ben van pure ellende maar begonnen me een schone windowsinstallatie. Probleem opgelost. Wederom, zoals altijd, dank aan de meedenkers[/QUOTE]\n\n`Rob en Niek,\n\nToch blijft het vreemd dat toetsenbord en muis pad het wel doen onder Ubuntu en dat F8 zoals gezegd hierboven bij het opstarten ook (bios mode??), maar als veilige modus er is dan schijnt het dus niet meer te werken.\nIk begrijp dat je het hebt opgelost met een schone Windows installatie maar dan ben je normaal gesproken wel alles kwijt of je moet met de Ubuntu CD alles veilig gesteld hebben op een stick of externe DVD natuurlijk.[QUOTE]Usb muis werkt wel[/QUOTE] Hiermee had je ook een systeemherstel kunnen maken want daar heb je geen toetsenbord voor nodig.\n\nWat het toetsenbord betreft, er zit in Windows7 ook een virtueel toetsenbord waar je met de muis je wachtwoord kunt intypen dit is al bereikbaar in het scherm waarin je je wachtwoord moet intypen,linkssonder in beeld moet een icoon staan waarmee je het virtueel toetsenbord kunt oproepen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...