Ga naar inhoud

Interface CRC error count


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden, \r\n\r\nDe laatste tijd begint mijn computer nogal traag te worden, hij start langzaam op, open programma\'s zoals Microsoft office, Google chrome en bijvoorbeeld het configuratiescherm erg langzaam. \r\n\r\nHier eerst wat informatie over mijn pc:\r\n\r\n-Processor: AMD phenom ii x4 965 \r\n-Harde schijf: samsung HD502HJ\r\n-videokaart: Nvidia geforce GTS250 512 MB\r\n- 4 GB RAM \r\n- Windows 7 ultimate 64 bit\r\n\r\nOm uit te zoeken wat het probleem is heb het programma: \'\'HD Tune pro\'\' eens laten draaien en die gaf aan dat ik er een probleem wat met \'\'Interface CRC error count\'\' Daarbij wordt er aangegeven:\r\n\r\n-Current: 100\r\n-worst: 100\r\n-Threshold: 0\r\n-Data: 44\r\n-Status: Attention\r\n\r\nWeten jullie wat dit probleem inhoud (als het uberhaupt wel een probleem is) en hoe ik dit op kan lossen? Ik vermoed dat het iets met de SATA kabel is. \r\n\r\n\r\nAlvast enorm bedankt voor de moeite!!!\r\n\r\nJwentink
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647423]Het zou inderdaad een sata controller of een sata kabel probleem kunnen zijn. \r\nDe controller kan je mogelijk met nieuwe drivers voor het moederbord oplossen. \r\nAls dat niet helpt een andere data kabel proberen. \r\n\r\nStel in elk geval je data op de schijf elders veilig en doe een volledige error controle met HDTune.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Niek,\r\n\r\nBedankt voor je snelle reactie! Ik heb een volledige error controle gedaan maar die vondt helemaal niets. Ik ben nu een nieuwe driver aan het downloaden voor het moederbord, hopen dat die wat uithaald.\r\n\r\nJwentink
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...