Ga naar inhoud

router kan internet instellingen niet vinden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb gisteren wat dingen uitgeprobeerd met mijn AP.\r\nToen deze werkte had ik hem op repeater mode gezet,en daarvoor moest ik WPA2 uitschakelen.Dit heb ik gedaan en toen ik het daarna weer terug gezet had deed mijn\r\nrouter niks meer.\r\nDeze heb ik gereset en opnieuw ingesteld,en maakt deze nu verbinding met het netwerk.\r\nMaarrrr nu kan hij de instellingen voor het internet niet meer vinden.\r\nIk heb al een x aantal keer geprobeerd,via handmatig en wifi protected maar niks lijkt te helpen.\r\nDe router betreft een wrt54G2 versie 1.5\r\n\r\nWanneer ik bij mijn status kijk zie ik:\r\nBij internet \r\n\r\nType aanmelding:DHCP\r\nIP 127.0.0.1\r\nSubnet 250.0.0.0\r\nStandaard gateway 0.0.0.0\r\n\r\nNu heb ik de kabel rechtstreeks in het modem\r\n\r\nen zie ik bij mijn instellingen\r\n\r\nAdres type :Door dhcp toegekend\r\nIP adres: 192.168.1.34\r\nSubnet:255.255.255.0\r\nStandaardgateway 192.168.1.254\r\n\r\n\r\nHoe krijg ik nu voor elkaar dat het weer werkt?\r\n\r\ngrt stefan
Link naar reactie
Alleen (hoe?) op fabrieks instellingen zetten werkt niet. Van belang is ook het onderstaande.\n\nIk vermoed dat de router gewoon even geen ip van het modem krijgt en dan kunnen ze elkaar niet vinden.\n1) Zet alles een ruim uurtje zonder spanning. \n2) Start het modem[B] helemaal[/B] op, zodat alle lichtjes die moeten branden ook branden.\n3) Pas [B]daarna[/B] start je de met utp aangesloten router op.\n\nHet kan zijn dat je deze 3 stappen enkele keren moet herhalen. Zelf ben ik ook weleens bij iemand een hele middag zo bezig geweest. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...