Ga naar inhoud

Micro sdhc 64gig


Aanbevolen berichten

Goeiedag, ik heb onlangs 3 micro sd kaartjes van 64 gig gekocht via ebay van iemand uit nederland. Nu heb ik de kaartjes maar ze doen het maar vaag. Ik heb er eentje in me telefoon zitten en daar stond rond de 6 gig op, paar films, muziek wat apks enz. Nu lijkt het net of ie met de tijd zelf dingen gaat verwijderen en dat ie dan niet meer goed werkt.. Zo is er van die paar gig nog maar 140mb over waarbij alle apks en films en muziek het al niet meer doen... Iemand enig idee wat dit kan zijn of hoe dit op te lossen? \r\n\r\nMvg. Ricardo
Link naar reactie
Hoe duur waren die kaartjes? Veel minder dan 50 euro per stuk?\nDan heb je misschien een kat in de zak gekocht. Er zijn bootleg kaartjes in de omloop die zich voordoen alsof ze een bepaalde grootte hebben, maar in werkelijkheid zijn ze dat helemaal niet. Wat je dan krijgt is een kaartje waarbij bestanden de hele tijd overschreven worden, en dus feitelijk niet te gebruiken is. Mogelijk kun je ze terugformatteren naar de oorspronkelijke grootte, maar liever zou ik ze niet meer gebruiken.\n\nWaar je nog even naar kan kijken: is het een SD, SDHC of SDXC kaartje? Alleen die laatste ondersteunt 64 GB, dus als dat er niet op staat is het gegarandeerd mis.\n\nAls er wel SCXC op staat, en je niet een extreem lage prijs hebt betaald, zijn de kaartjes waarschijnlijk wel goed, maar ondersteunen je apparaten geen SDXC. Dat is namelijk een vereiste. De meeste telefoons ondersteunen alleen SD en vaak ook SDHC. En dan kun je tot maximaal 4 GB (SD) of 32 GB (SDHC) gaan.
Link naar reactie
@foobar,\r\n\r\ndan denk ik dat ik de situatie heb die jij beschrvene hebt.\r\n\r\nlijkt inderdaad dat ie na 4 gig zon beetje aan het overschrijven is, en dan alleen het laatste er op blijft staan.. gelukkig heb ik paypall bescherming dus ga een geschil opmaken om me geld terug te krijgen. \r\n\r\n@jeroen, ik heb de nieuwe galaxy s4 dus die ondersteunt dat wel lijkt me!\r\n\r\n@tech, heb hem al eens reeds geformateerd maar mocht niks helpen.\r\n\r\nMvg.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
[QUOTE=bloodkill;641900]@foobar,\n\ndan denk ik dat ik de situatie heb die jij beschrvene hebt.\n\nlijkt inderdaad dat ie na 4 gig zon beetje aan het overschrijven is, en dan alleen het laatste er op blijft staan.. gelukkig heb ik paypall bescherming dus ga een geschil opmaken om me geld terug te krijgen.....[/QUOTE]\nEnn hoe is het afgelopen???
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb inmiddels een micro 64 gb sdxc kaartje.\nDoet het ook nergens op, of max 27 gb. en daar is ie niet voor gekocht, beetje duur.\nVooraf wel ifo ingewonnen, maar ze wisten het niet, moet je het zelf toch uitvogelen.\nOp computer is ie te formatteren als - exfat - en is dan 59 gb., dus de normale grootte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...