Ga naar inhoud

battle field 3 crasht na zoveel minuten


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort bf3.\nhij crasht telkens bij mij na gemiddeld een kwartier gespeeld te hebben.\ntijdens de crash, kan ik ook bijna niks meer en ben ik verplicht het gehele systeem opnieuw op te starten.\n\nhet viel mij op dat hij af en toe een error bericht wilt weergeven van nvidea physx\n[IMG]http://i.imgur.com/yhGuHCH.png[/IMG]\n\nnou heb ik begrepen dat het downgrade van de videocard driver een oplossing zal moeten zijn.\nalleen weet ik niet hoe?\n\nik heb een geforce gtx 550 Ti\n\nWeet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
nou dat is raar want ik heb normaal nooit problemen met de nieuwste spelen is eigenlijk de eerste waarmee ik dit mee maak\n\noverigens heeft het weinig nut om speccy te gebruiken\nik moet namelijk eerst het hele systeem opnieuw opstarten voordat ik uberhoupt iets kan doen weer\n\nEdit: de processor en de grafische kaart hangen rond de 70 graden tijdens het spelen.. bij normaal gebruik hangt hij tussen de 55 en 60 graden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...